اخبار ماه تیکا, مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

چگونه خط چشم خشک شده را بازسازی کنیم؟

چگونه خط چشم خشک شده را ترمیم کنیم؟

چگونه خط چشم خشک شده را بازسازی کنیم؟ 

پخش لوازم آرایشی اورجینال

خط چشم یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد در بین بانوان است. انواع مختلفی از خط چشم از جمله خط چشم مدادی، ماژیکی، مایع، ژله­‌ای و سایه‌­ای وجود دارد که هر یک از این خط چشم­‌ها دارای خصوصیات و ویزگی های متفاوتی هستند.

برای خشک‌شدن خط چشم ماژیکی چه باید کرد؟

چگونه خط چشم خشک شده را بازسازی کنیم؟

خط چشم نوع ماژیکی چیزی بین خط چشم مدادی و مایع بوده و نحوه استفاده‌ آن بسیار راحت بوده و برای کشیدن خط چشم­‌های پهن بسیار پرکاربردند و همچنین ماندگاری بالایی دارند.

اما یکی از معایب این خط چشم ها این است که خیلی سریع خشک می­‌شود. برخی از خط چشم­‌های ماژیکی قلمشان قابل جدا شدن نمیباشد و سرعت خشک‌شدن آن‌ها بیشتر است.

ولی برای جلوگیری از خشک شدن خط چشم ماژیکی بهتر است بعد از استفاده، در آن را به خوبی ببندیم و  سر قلم را به سمت پایین قرار دهیم تا رنگ آن به سمت نوک قلم حرکت کند و رنگ دهد.

چگونه خط چشم خشک شده را بازسازی کنیم؟

نکات مهم هنگام خرید خط چشم:

اگر خط چشم را با دقت و حوصله و شکل هنرمندانه­‌ای بکشید چشمانتان زیباتر خواهد شد همچنین سلامت چشم ها نیز بسیار اهمیت دارد. بنابراین باید در زمان خرید به کیفیت خط چشم و استاندارد بودن آن و همچنین تاریخ تولید و انقضاء محصول توجه کنید.

خط چشم ماژیکی در برندهای مختلفی تولید شده و در اختیار شما عزیزان قرار می­‌گیرد. در زمان استفاده ازخط چشم توصیه میکنیم که مراقب باشید تا جوهر این وسیله در چشمتان نرود زیرا ممکن است باعث ایجاد عفونت شود؛

هم‌چنین از نظر بهداشتی هیچگاه از این وسیله به طور مشترک با دیگران استفاده نکنید؛ زیرا چنانچه باکتری چشم فرد دیگر توسط خط چشم منتقل شود موجب بیماری گل مژه می­‌شود.

خشک‌شدن خط چشم

 خط چشم ها در بازار دارای تنوع بالایی است و خانم ها برای این که چشم را بزرگ‌تر و زیباتر جلوه دهند از آن استفاده می­‌کنند. همچنین رنگ مشکی طرفداران بسیار زیادی بین مصرف­‌کنندگان دارد.

اما چیزی که در انتخاب رنگ خط چشم تأثیر بیشتری می­‌گذارد رنگ چشم های افراد می­‌باشد. کسانی که رنگ چشمان قهوه‌­ای دارند حق انتخاب رنگ بیشتری دارند.

همچنین رنگ مو و رنگ پوست صورت نیز نقش مهمی دارد.  هر شخص بنا بر سلیقه خود و نوع خط چشم و رنگی که دوست دارد و راحتی خودش نوع و رنگ خط چشم را انتخاب میکند.

خط چشم ماژیکی اکلیلی و درخشان، نرم، لطیف و در رنگ‌های متنوع تولید می­‌شود و برای کشیدن خط چشم پهن گزینه مناسبی است و علی­‌رغمی که ماندگاری خوبی دارد پاک کردنش سخت نمی­‌باشد.

 

برای خشک‌شدن خط چشم ماژیکی چه کار کنیم؟

بعضی خانم ها فکر میکنند خط چشمی که خشک شده دیگر قابل استفاده نبوده و باید دور بیندازند در صورتی که این فکر کاملا اشتباه بوده و خط چشم خشک شده قابل احیا شدن میباشد.

فقط کافیست با ترفندهای مختلف آن آشنا باشید.

1- یکی از این راهکارها استفاده از چند قطره چشم می‌­باشد؛

2- هم‌چنین می­‌توانید با استفاده از یک موچین قلم خط چشم را از جایگاهش بیرون آورده، آن را سر و ته کرده و در سرجایش قرار دهید؛

مشاهده خواهید کرد که خط چشم حالت نرمی خود را حفظ خواهد کرد و به راحتی می‌­توانید آن را استفاده کنید.

 

چگونه خط چشم خشک شده را بازسازی کنیم؟

همانطور که میدانیم لوازم آرایشی و بهداشتی دارای تاریخ انقضا هستند و باید در شرایط درست نگه­داری شوند تا ماندگاری بیشتر و عمر طولانی تری داشته باشند و سالم بمانند.

ولی چنانچه از تاریخ مصرفشان گذشت باید آن‌ها را دور بیندازیم. بنابراین در زمان خرید به تاریخ آن دقت کنید. برخی از خانم­‌ها به اشتباه لوازم آرایش های خود را در حمام نگه­داری می­‌کنند که کاملا اشتباه است.

لازم است برخی از لوازم آرایشی را در یخچال و دور از نور خورشید و برخی را در جای خشک نگه دارید. نور خورشید به دلیل گرمایی که دارد تجزیه لوازم آرایشی را تسریع کرده و آنها را خراب می‌­کند و یخچال بدلیل این که دمای آن

ثابت می‌باشد کیفیت محصول را حفظ می‌کند.

نکته دیگر این که تمامی لوازم آرایشی را نمی­‌توان به یک روش نگه­داری کرد مثلا کرم پودر، ریمل، خط چشم و برخی دیگر از لوازم آرایشی را می‌­توان در یخچال گذاشت اما وسایلی مانند سایه چشم، رژگونه و پنکک را باید در

محلی خشک قرار داد.

چگونه خط چشم خشک شده را بازسازی کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.