اخبار ماه تیکا, مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

خرید لوازم آرایشی فانتزی عمده

خرید لوازم آرایشی فانتزی عمده

خرید لوازم آرایشی فانتزی عمده:

اگر شما سری به هر کدام از شبکه‌های اجتماعی بزنید افراد زیادی را خواهید دید که در حال آموزش میکاپ هستند که به آنها میکاپ آرتیست و یا میکاپ بلاگر گفته می‌شوند این افراد توانستند خدمتی بزرگی در ترویج نحوه آموزش

صحیح داشته باشند. شما هم میتوانید با یادگیری آن، اعتماد به نفس خود را نیز تقویت کنید. قدم اول برای این‌کار خرید لوازم آرایشی فانتزی باکیفیت است.

شاید شما تصور کنید که خرید لوازم آرایشی فانتزی ارزان قیمت، به صرفه تر است ولی در اشتباهید زیرا در مورد لوازم آرایش فانتزی مهمترین فاکتور کیفیت است.

 

چرا نباید لوازم آرایشی فانتزی بی‌کیفیت خریداری و استفاده کنیم؟

 

این تصور که استفاده از لوازم آرایشی فانتزی در دراز مدت پوست را خراب می‌کند یک تصور اشتباه است. امروزه لوازم آرایش فانتزی فقط جنبه زیبایی ندارند و استفاده از انواع اصل و باکیفیت آن‌ها حتی می‌تواند باعث تقویت پوست

نیز شود. چرا که این دست لوازم آرایشی فانتزی با داشتن انواع نرم‌کننده و ویتامین به سالم‌تر و زیباتر شدن ظاهر خود پوست نیز کمک می‌کنند.

لوازم آرایشی بی‌کیفیت، معمولاً در محل‌هایی کثیف و نامناسب و غیر بهداشتی تولید می‌شوند.

برخی از لوازم ارایشی فانتزی حتی فرمول ساخت معینی ندارند و تنها از یک سری مواد شیمیایی که ترکیب آن‌ها ظاهری شبیه به لوازم آرایشی دارند، تولید می‌شوند. نه تنها هیچگونه ترکیبات مفید برای پوست در آن‌ها وجود

ندارد بلکه حتی دارای ترکیبات مضری نظیر پارابن نیز هستند. و باعث چروک‌های مختلف در سطح پوست، جوش‌ها، آکنه و لکه‌های پوستی، از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و ظاهر محکم پوست میشوند.

به طور اختصاصی‌تر، استفاده از لوازم آرایشی فانتزی غیر بهداشتی و بی کیفیت لب که شامل رژلب‌، مداد لب، بالم لب و… می‌تواند سبب قطع آبرسانی و از بین بردن چربی آن، خشک شدن لب و پوسته پوسته شدن آن را به دنبال داشته باشد.

و از آنجایی که در حین خوردن و آشامیدن این مواد خورده شده و وارد بدن میشوند می‌تواند آسیب های شدیدی نظیر سرطان را به دنبال داشته باشد!

استفاده از لوازم آرایشی فانتزی بی‌کیفیت مربوط به چشم و ابرو نظیر سایه، ریمل چشم، خط چشم، ریمل یا صابون ابرو، مداد ابرو و… می‌توانند به قرمزی چشم و عوارض شدیدتری نظیر آب مروارید منجر شوند.

همچنین ریزش مژه و ابرو در اثر استفاده از این لوازم آرایشی به شدت مرسوم است.

چگونه لوازم آرایش فانتزی با کیفیت بخریم؟

 

راه‌های بسیاری برای تشخیص بی‌کیفیت بودن و غیر اصل بودن یک محصول آرایشی بهداشتی فانتزی وجود دارد مثلا شما می‌توانید با چک کردن بارکد آن، به سادگی از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

بوی لوازم آرایشی فانتزی مورد نظر می‌تواند نشانی از کیفیت یا اصالت آن داشته باشد. لوازم آرایشی فانتزی اصل و با کیفیت بوی ملایم و دلنشینی دارند در صورتی که محصولات آرایشی فانتزی تقلبی، بوی تند، شدید و زننده‌ای دارند.

 

یکی از اجزای آرایش کردن فانتزی و میکاپ استفاده از براش یا پد آرایشی است. استفاده از براش و پد به پخش شدن بهتر لوازم آرایشی و شکل دادن به چهره شما هنگام آرایش کمک می‌کنند. هر چه پد یا براش شما در کنار

کیفیت بالا یعنی عدم ریزش مو‌های براش یا له نشدن پد، ظاهر جذاب‌تری داشته باشد آرایش کردن را برای شما زیباترخواهد کرد.

ظاهر زیبا و جذاب در گرفتن حس خوب هنگام آرایش بسیار تأثیرگذار است اما اگر محتویات آن نیز فانتزی باشند آرایش کردن شما را به سطح جذاب‌تری خواهند برد. به عنوان مثال شما با خرید خط چشم‌های ماژیکی اکلیلی فانتزی

با کیفیت و موارد مشابه می‌توانید یک میکاپ فوق العاده جذاب و متفاوت را بر روی صورت خوددرست کنید.

 

خرید عمده لوازم آرایشی فانتزی و نکات مهم برای آن:

 

بسیاری از مصرف کنندگان لوازم آرایشی فانتزی خانم های جوان و دختر خانم ها میباشند که خرید عمده لوازم آرایشی فانتزی انجام می دهند؛

چون که دختران جوان به دنبال لوازم آرایشی فانتزی هستند که حس شادتری در آن‌ها ایجاد می‌کند. بسیاری از برندهای معروف آرایشی محصولاتی با بسته‌بندی‌های فانتزی را وارد بازار کردند که محبوبیت بالایی در بین خانم ها بدست آورده‌اند.

در یک فروشگاه لوازم آرایشی وجود لوازم آرایش فانتزی می‌تواند جلوه زیبایی را به آنجا بدهد. برای خرید عمده لوازم آرایشی فانتزی باید یک عمده فروش معتبر در این زمینه پیدا کرد. اکثر عمده فروشان در بازار تهران قرار دارند که با مراجعه حضوری و تحقیق می‌توانید از آن‌ها خرید کنید.

راه دیگر خرید لوازم آرایشی فانتزی به صورت آنلاین می‌باشد. یکی از بزرگترین عمده فروشان لوازم آرایش فانتزی، فروشگاه ماهتیکا است که جزو واردکننده‌های معتبر لوازم آرایش و بهداشتی فانتزی در ایران است که با تنوع بالایی محصولاتی که دارد می‌تواند نیاز شما را برطرف کند و به صورت حضوری و غیر حضوری می‌توانید خرید عمده خود را انجام دهید.

لیست لوازم آرایشی فانتزی:

 

این محصولات شامل:

لوازم آرایشی فانتزی، پک رژلب فانتزی، فیس براش‌های فانتزی، پد‌های آرایشی فانتزی، پالت سایه فانتزی، ریمل و خط چشم‌های فانتزی می‌شود.

مهمترین نکته‌ای که باید به هنگام خرید عمده لوازم ارایشی فانتزی به آن توجه کرد کیفیت این محصولات است. فروش محصولات بی‌کیفیت باعث ایجاد نارضایتی و عدم اطمینان بین مشتریان می‌شود و اعتبار فروشگاه شما را خدشه‌دار می‌کند. محصولاتی را انتخاب کنید که از بین برندهای معروف باشند.

خرید عمده لوازم آرایشی فانتزی در فروشگاه ماهتیکا

مزایای خرید لوازم آرایش فانتزی:

 

یکی از مهمترین مزایای خرید لوازم آرایشی فانتزی قیمت مناسب است و اینکه خرید شما با قیمت ارزان‌تری نسبت به خرده خریدی تمام می‌شود و می‌توانید از تخفیف بیشتری استفاده کنید. در صورتی که شما تعداد بالایی از لوازم آرایش فانتزی در انبار داشته باشید می‌توانید به صورت مداوم به مشتریان خود این مخصولات را ارائه دهید و لازم نیست برای خرید لوازم آرایشی فانتزی به فروشنده‌ها مراجعه کنید.

وقتی لوازم آرایش فانتزی را به صورت عمده می‌خرید دیگر نیازی نیست که زمان و انرژی برای خریدهای بعدی صرف کنید و در هزینه نقل و انتقال کالا صرفه جویی می‌شود. تنوع لوازم آرایشی فانتزی که می‌‌توانید بخرید بیشتر است و همه محصولات را به صورت یکجا تحویل می‌گیرید. در هر خرید عمده میتوانید سود زیادی بدست بیاورید.

 

باید و نبایدهای خرید لوازم آرایش فانتزی:

 

با تحقیق و بررسی فروشگاه‌ها و مراکز عمده فروشی معتبر را شناسایی کنید و از کیفیت لوازم آرایش فانتزی مطمئن باشید. بسیاری از سودجویان با ترفندهای متفاوت خریداران را فریب می‌دهند و لوازم آرایش فانتزی غیراصل و تقلبی را به آن‌ها میفروشند.

خرید لوازم آرایش فانتزی عمده دارای سود زیادی است و شما با خرید به صورت عمده با قیمت مناسب در هزینه کلی صرفه جویی کنید. به بسته‌بندی لوازم آرایش فانتزی توجه کنیدو هرگونه اختلاف رنگ و بو و وزن با نمونه اصل نشانه تقلبی بودن آن است.

در خرید محصولات آرایش فانتزی صورت مخصوصا کرم پودرها به بافت وغلظت آن توجه کنید و اگر پوشش مناسبی نسبت به نمونه اصلی ندارد تقلبی است. چک کردن اندازه پدها و اسفنج‌های فانتزی با نمونه اصلی یکی از راه‌های تشخیص لوازم آرایش فانتزی اصل با تقلبی است هرگونه تفاوت در اندازه و شکل آن یعنی محصول تقلبی و فیک است. لوازم آرایش فانتزی را به صورت عمده بخرید که روی بدنه محصولات تاریخ تولید و انقضا مشخص داشته باشد و دارای تاییدیه وزات بهداشت و درمان باشد.

چند توصیه مهم درباره خرید لوازم آرایشی فانتزی:

 

بررسی مواد تشکیل‌دهنده لوازم ارایشی فانتزی که از مواد درجه یک ساخته شده باشد و مواد شیمیایی مضر نداشته باشد. از تجربه افراد دیگر کمک بگیرید و نقد و نظرات یک محصول را در اینترنت بخوانید. فروشنده لوازم آرایش کمک بخواهید و از اطلاعات فروشنده استفاده کنید تا محصول متناسب با نوع پوست خود را خریداری کنید. با توجه به میزان استفاده خود از لوازم آرایش این محصولات را تهیه کنید. اگر حساسیت پوستی دارید از لوازم آرایشی حاوی آلفا هیدروکسی اسید خودداری کنید که حساسیت پوستی شما را تشدید می‌کند و باعث آسیب شدید می‌شود. محصولات آرایشی بخرید که در ترکیبات آن SPF باشد چون پوست را در مقابا نور خورشید محافظت می‌کند.

 

 

لیست لوازم آرایشی فانتزی مورد نیاز بانوان برای صورت:

 

لیست لوازم آرایشی فانتزی مورد نیاز برای آرایش حرفه ای صورت به شرح زیر است:

1- کرم مرطوب کننده
2- پرایمر
3- کرم های BB و CC
4- کرم پودر
5- کانسیلر
6- پنکک
7- رژ گونه
8- کانتور
9- هایلایتر
10- برنزه کننده صورت
11- اسپری تثبیت کننده آرایش

خرید لوازم آرایشی فانتزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.