مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

کاتالوگ و معرفی محصولات برند گابرینی

کاتالوگ و معرفی محصولات برند گابرینی

کاتالوگ و معرفی محصولات برند گابرینی:

برای مشاهده لیست قیمت تمامی محصولات گابرینی اینجا را کلیک کنید.

 

کرم پودر شیشه ای گابرینی :

بافتی بسیار نرم و سبک
دارای ضد آفتاب با SPF 15
دارای گواهی تست درماتولوژی
کیفیت بی نظیر و پوشش عیوب
بدون جمع شدن و تغییر رنگ
پوشش یکدست و مات
ماندگاری بسیار بالا
ایجاد ظاهری طبیعی و شاداب و یکدست
بدون ماسیده شدن
نمای نهایی مات
مناسب برای استفاده ی روزانه

 

کرم پودر شیشه ای گابرینی

 

 

پنکک گابرینی پنکک بی بی گابرینی :

کاور و پوشانندگی بسیار عالی  همراه با ماندگاری طولانی.

ایجاد جلوه مخملی  و مات بر روی پوست صورت.

قابلیت سازگاری با انواع پوست (خشک ،چرب ،حساس).

پنکک بی بی گابرینی دارای  بافت سبک و نرمی می باشد.

بافرمولاسیون ویژه هیدراسیون (آبرسانی و مرطوب کننده پوست ).

پوشش لک ، زخم و انواع ناهنجاری های پوستی.

قابل استفاده به عنوان پودر فیکس.

مناسب آرایشی شخصی و حرفه ای.

 

قیمت عمده پنکک گابرینی اصل 01و02

 

کرم پودر  گیاهی درما گابرینی:

یکی از محصولات با کیفیت کمپانی گابرینی، کرم پودر گابرینی است که دارای پوشش بسیار بالا، بافت سبک و مناسب برای استفاده روزانه که با داشتن SPF 15 از پوست شما در برابر آفتاب به خوبی محافظت می کند.

این کرم پودر بسیار مات و یکدست بوده و کل صورت از جمله نقاط تیره پوست را کاملا پوشش می دهد.

 

کرم پودر گابرینی، کرم پودری مات است که از برق زدن پوست صورت شما جلوگیری می کند. کرم پودر گابرینی فرمولاسیون گیاهی دارد که در کنار ویتامین های E,D و C سلامت پوست شما را تامین می کند.

این کرم پودر بسیار سبک بوده و به هیچ وجه روی پوست صورت خود احساس سنگینی نخواهید کرد.

 

علاوه بر موارد گفته شده کرم پودر گابرینی سیاه نمی شود و ماندگاری ۲۴ ساعته دارد. و از این جهت مناسب خانم هایی است که مدت زمان طولانی بیرون از خانه هستند.

کرم پودر گابرینی در ۶ رنگ ارائه شده است که خانم ها با توجه به رنگ پوست خود می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند.

قیمت کرم پودر گابرینی با توجه به برند های مشابه قیمت مقرون به صرفه ای دارد که یکی از ویژگی های متمایر این محصول می باشد.

آرایشی عمده، نمایندگی محصولات برند گابرینی:

کاتالوگ و معرفی محصولات برند گابرینی

بی بی کرم گابرینی:

 

بی بی کرم گابرینی، دارای بافت بسیار سبک و ماندگاری بالا است که با دارا بودن SPF15 به خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.

این بی بی کرم تا 24 ساعت پوست را آبرسانی کرده و باعث حفظ رطوبت طبیعی پوست و قابلیت ارتجاعی آن می شود. بی بی کرم گابرینی خاصیت ضد لک و ضد چروک نیز دارد و با دارا بودن ویتامین E و آمینو اسید ها باعث نرمی و لطافت پوست می شود.

فرمولاسیون این محصول، فاقد چربی و پارابن است و برای انواع پوست مناسب می باشد.

 

BB مخفف “Beauty Balm” یا “Blemish Balm” است که در فارسی به آن «بالم زیبایی» یا «کرم زیبایی» هم می‌گویند. بی‌بی کرم فقط یک کرم صورت که اخیرا مد شده نیست!

این محصول تلفیقی از لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ضد آفتاب است که علاوه بر اینکه شما را زیباتر می‌کند، از پوست‌تان نیز مراقبت می‌کند.

 

بی بی کرم گابرینی  در واقع ترکیبی از چند محصول در یک محصول است. تلفیقی از مرطوب کننده، پرایمر (پایه آرایش)، ضد آفتاب، کرم پودر و آبرسان.

بی بی کرم گابرینی، دارای بافت بسیار سبک و ماندگاری بالا است که با دارا بودن SPF15 به خوبی از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند.

این بی بی کرم تا 24 ساعت پوست را آبرسانی کرده و باعث حفظ رطوبت طبیعی پوست و قابلیت ارتجاعی آن می شود.

 

بی بی کرم گابرینی خاصیت ضد لک و ضد چروک نیز دارد و با دارا بودن ویتامین E و آمینو اسید ها باعث نرمی و لطافت پوست می شود.

فرمولاسیون این محصول، فاقد چربی و پارابن است و برای انواع پوست مناسب می باشد.بی بی کرم گابرینی با بافت سبکی که دارد برای استفاده ی روزانه بسیار مناسب است.

برای مصرف این محصول ابتدا کرم را روی پوست تمیز صورت با حرکات دورانی پخش کنید. این کرم بدون نیاز به ضد آفتاب و مرطوب کننده است و می‌تواند به عنوان پایه آرایش مورد استفاده قرار گیرد.

ریمل فوق مشکی مسی گابرینی Lash Exceptional Gabrini very black mascara:

 

ریمل فوق مشکی Lash Exceptional گابرینی با رنگدانه های غنی و بسیار مشکی خود، جلوه بی نظیری به چشمان شما می بخشد. این ریمل مژه ها را بلند و پر کرده و خاصیت حالت دهندگی بی نظیری دارد.

اپلیکاتور تخصصی ریمل حجم دهنده فوق مشکی Lash Exceptional گابرینی از جنس سیلیکون بوده و از این رو مژه ها را دانه دانه از هم جدا نموده و مانع از به هم چسبیدن آن ها می گردد؛ همچنین قسمت منحنی آن، به حالت دادن بیشتر هرچه بیشتر مژه ها کمک می نماید.

ریمل حجم دهنده Lash Exceptional گابرینی یک محصول مناسب برای حجم دهی مژه ها می باشد که بدون ایجاد چسبندگی تک تک مژه های شما را حالت می دهد و هیچ گونه احساس سنگینی بر روی مژه ها احساس نخواهید کرد و تاثیری که روی مژه ها دارد مانند مژه مصنوعی های سه بعدی است.

 

یکی از ویژگی های بارز ریمل حجم دهنده فوق مشکی گابرینی خاصیت ماندگاری بالا و ضد ریزش آن می باشد که پس از استفاده موجب سیاه شدن زیر چشم ها نشده و به راحتی شسته می شود.

ریمل حجم دهنده فوق مشکی گابرینی فاقد مواد آلرژی زا می باشد که باعث ایجاد حساسیت در ناحیه چشم های شما نمی شود.

انتخاب ریمل مناسب همیشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده تا بتواند ظاهری زیبا و و طبیعی را به نمایش بگذارد. بلند و کوتاه بودن مژه و همچنین صاف یا فر بودن آن از عواملی است که در انتخاب مناسب ریمل تاثیرگذار است.

 

ریمل بلند کننده و حجم دهنده گابرینی با برس سیلیکونی حجم دهنده و بلن کننده چندین برابر مژه های شماست و مانع از به هم چسبیدن مژه ها می گردد.

برس مخصوص این ریمل تمامی مژه ها را از ریشه تا ساقه حجم داده و از هم مجزا می سازد با ایجاد فرم و انحنا زیبا در مژه و بلند کنندگی این

ریمل عدم تجمع مایع ریمل بر روی مژه ها و ایجاد حس سنگینی برروی مژه ماندگاری در تمام طول روزو این محصول توسط شرکت نیک روز در دیجی کالا به فروش میرسد.

پخش محصولات گابرینی

ریمل آبی گابرینی silicon brush blu:

 

ریمل آبی گابرینی GABRINI دارای برس سیلیکونی حجم دهنده مژه محصولی حرفه ای از شرکت گابرینی Gabrini ترکیه

ریمل رنگی گابرینی دارای برس سیلیکونی و پیگمنت آبی بسیار قوی است که گیرایی و جذابیت چشم ها را دو چندان می کند

ریمل گابرینی دارای برس سیلیکونی و تپل است که از خاصیت حجم دهندگی بالایی برخوردار است

که تمامی تار های مژه از ریشه تا ساقه حجم داده و از هم مجزا می سازد و با ایجاد فرم و انحنا زیبا در مژه، جذابیتی خاص می بخشد

وجود مواد با کیفیت و مرغوب در فرمول ریمل آبی گابرینی double volume از ریزش و ماسیده شدن ریمل به زیر چشم جلوگیری می کند

ریمل بلند کننده مژه گابرینی از ماندگاری بالا و بافت سبکی برخوردار است و هیچگونه سنگینی و چربی روی مژه ها باقی نمی گذارد

ریمل حجم دهنده گابرینی حاوی ریز مژه و برس مخصوص برای حالت دادن و آغشته کردن کامل مژه ها می باشد

ریمل حجم دهنده گابرینی بسیار با کیفیت و محبوب میان دوست داران آرایش های فانتزی است در افزایش زیبایی و جذابیت چهره و چشم ها بسیار موثر است

ریمل آبی گابرینی به عنوان یک حجم دهنده و ایجاد جذابیت در چشم ها بسیار محبوب و پر طرفدار میان بانوان است

1

ریمل نارنجی گابرینی silicon brush orange:

ریمل نارنجی گابرینی مدل لانگ لش حجم دهنده و بلند کننده چندین برابر مژه های شماست و مانع از به هم چسبیدن مژه ها می گردد.

برس مخصوص این ریمل تمامی مژه ها را از ریشه تا ساقه حجم داده و از هم مجزا می سازد

با ایجاد فرم و انحنا زیبا در مژه و بلند کنندگی این ریمل عدم تجمع مایع ریمل بر روی مژه ها و ایجاد حس سنگینی برروی مژه ماندگاری در تمام طول روز.

کاتالوگ و معرفی محصولات برند گابرینی

کاتالوگ و معرفی محصولات برند گابرینی

صابون ابرو گابرینی:

 

صابون ابرو گابرینی برای مدت زمانی طولانی لیفت نموده و همان حالت را برای ابروها حفظ مینماید. بسیار در برابر رطوبت مقاوم میباشد و از بهره مندی بالایی برخوردار است.

این محصول بی نظیر برند گابرینی کاملا بی رنگ بوده و برای هر نوع فردی با هر رنگ ابرو به راحتی قابل استفاده است. پس از استفاده از این محصول، به هیچ عنوان سفیدک و شوره بر روی ابروها به چشم نخواهد خورد.

برخی ویژگی های صابون ابرو گابرینی:

حجم دهنده و بلند کننده
فاقد رنگ
فرم دهی به مژه و ابرو
ضد آب و ماندگاری بالا
نمایی طبیعی و جذاب

 

پرایمر شیری گابرینی:

 

برند محبوب گابرینی Gabrini، پرایمری با نام فوتو فینیش PHoto Finish را تولید کرده است.این پرایمر تاثیر مات دارد و باعث می‌شود که پوست قبل از زدن کرم‌پودر مات شده و کرم‌پودر بهتر روی آن بنشیند.

درواقع مات بودن پرایمر چربی زیاد پوست را می‌گیرد و اجازه برق افتادن یا چرب شدن زودهنگام پوست را نمی‌دهد. همین امر به ماندگاری بیشتر آرایش کمک زیادی می‌کند.

از طرفی پرایمر گابرینی به کوچک شدن و بستن منافذ پوست هم کمک می‌کند. همین باعث می‌شود که کرم پودر نمای بهتری روی پوست داشته باشد و کاملاً صاف و یکدست شود.

این پرایمر صورت بافت سبک و بدون چربی دارد. همین باعث می‌شود که پوست تهویه داشته و بیش از اندازه سنگین نشود. درنتیجه صورت شما زود خسته نمی‌شود و شادابی خودش را از دست نمی‌دهد.

 

پرایمر شیری گابرینی که زیرسازی برای آرایش است معمولا برای آماده سازی پوست و برطرف کردن عیوب آن قبل از زدن کرم‌پودر استفاده می‌شود. وظیفه اصلی پرایمر این است که پوست را برای آرایش آماده کند.

اما پرایمرها انواع و کارایی های متفاوت دارند. یکی از کارایی‌های پرایمر علاوه بر تثبیت آرایش، این است که چربی پوست را تنظیم کند.

افرادی که پوست چرب دارند با پرایمر می‌توانند تا مدت زمان بیشتری آرایش را روی صورت‌شان نگه دارند و از چرب شدن و تعریق پوست پیشگیری کنند.

 

از طرفی پرایمر منافذ پوست را می‌بندد و کمک می‌کند تا کرم پودر بهتر روی پوست بنشیند. می‌دانید که منافذ باز پوست بدترین عارضه برای کرم پودر است و جلوه بدی به آن می‌دهد

از طرفی پرایمر کمک می‌کند تا کرم‌پودر هم بهتر روی پوست بخوابد و حتی رد برس آرایشی روی آن باقی نماند. بهتر است با استفاده از یک پرایمر خوب و باکیفیت، زیبایی و دوام آرایش‌تان را دوچندان کنید.

 

گابینی

حجم دهنده لب گابرینی:

 

برخی مشخصه های مایع حجم دهنده گابرینی
حجیم شدن لب ها
براق شدن لب
آبرسان و مرطوب کننده
هم حجم دهنده هم براق کننده
ویتامین E و روغن های گیاهی رزماری و جوجوبا
طریقه مصرف حجم دهنده لب

 

بیش از 40 درصد از مایع حجم دهنده را بر روی لبها بریزید. احتمال دارد کمی احساس خنکی و یا سوزش نمایید. جای نگرانی نیست. پس از گذشت چند دقیقه ژل روی لب جذب لبها شده و تاثیری شگفت انگیز برای حجم و خوش فرم شدن لبهایتان دربر خواهد داشت.

جهت دریافت نتیجه بهتر میتوان روزانه دو مرتبه در نوبت صبح و شب از آن بهره جویید.

حجم دهنده لب گابرینی بر روی کلاژن سازی و تقویت کلاژن های پوست لب، تاثیری مستقیم داشته و سبب حجیم و براق شدن لبهای شما خواهد شد.

همینطور یک آبرسان بی نظیر و از طرفی یک مرطوب کننده عالی برای لبها بشمار میرود. سرشار از ویتامین E بوده و با گیاهان جوجوبا و رزماری غنی شده است.

تغذیه نمودن لایه نازک پوست بر عهده اینها بوده و در عین حال از پوسته پوسته شدن و ترک های لب ممانعت مینماید.

 

کانسیلر گابرینی:

 

کانسیلر نوعی کرم رنگی بسیار فشرده است که جای انواع جوش، لک و تیرگی دور چشم را پوشش می‌دهد. کانسیلرها وظیفه تصحیح رنگی، زیرسازی و یک دست کردن پوست را قبل از آرایش بر عهده دارند و اغلب به دلیل حساسیت پوست دور چشم که هم نازک و هم تیره‌تر از دیگر نواحی صورت

است، به کار می‌روند.

کانسیلر مایع برند گابرینی که در 6 رنگ و برای انواع پوست به بازار عرضه شده به روشن كردن تیرگی‌ها، كاهش پف و به حداقل رساندن چین و چروك و خطوط ظریف زیر چشم كمك می‌كند.

 

کانسیلر مایع دور چشم گابرینی مدل فتوژنیک با بافتی سبک و کارآمد، حلقه‌های تیره دور چشم و خطوط اطراف چشم را به خوبی پوشش می‌دهد. ترکیبات موثر این محصول، پوست دور چشم را صاف، روشن و یکدست می‌کند.

کانسیلر گابرینی حاوی ترکیبات ضد چروک قوی است که از پیری زودرس پوست جلوگیری نموده و پوست اطراف چشم را روشن‌تر و نرم‌تر کرده و ظاهری شاداب و با طراوت را به آن می‌بخشد.

 

این محصول در نقاط زیر چشم که تیرگی محسوسی دارد، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی لکه‌های پوستی و جوش‌ها را می‌پوشاند و در نهایت، کانسیلر از ریزش سایه آرایشی زیر چشم جلوگیری می‌کند.

 

خط چشم مویی گابرینی:

 

خط چشم مویی ضدآب گابرینی با خاصیت ضد آب و سری حالت براش گزینه ای حرفه ای برای کشیدن خط چشم می باشد.

این محصول ساخت کشور ترکیه بوده و با پیگمنت بسیار بالا پوششی کامل و پر رنگ در طول روز برای شما به ارمغان آورده و رنگ مشکی مات بسیار زیبایی برای کشیدن خط چشم در اختیار شما قرار می دهد.

این محصول از رنگدانه های بسیار غنی ساخته شده و پس از استفاده به سرعت خشک می شود.

همانطور که گفته شد این محصول کاملا ضد آب بوده و ماندگاری فوق العاده بالایی داشته و با پوشش بسیار زیبای نهایی خود جلوه ای جذاب به شما می دهد و به هیچ وجه ماسیدگی نخواهد داشت.

 

 

خط چشم ماژیکی گابرینی:

 

خط چشم ماژیکی ضد آب گابرینی ماندگاری خوبی دارد و تا ساعت‌ها بدون تغییر روی چشم باقی می‌ماند. به طوری که بعد از چند ساعت با عرق کردن اطراف چشم یا جمع شدن اشک در چشم و خیس شدن چشم، باز هم خط چشم ثابت سر جایش باقی می‌ماند.

این خط چشم علاوه بر ماندگاری جلوه خوبی هم دارد و روی چشم به صورت یکدست و یکنواخت باقی می‌ماند.

 

خط چشم ماژیکی ضد آب گابرینی ظاهر مات و بدون شاین دارد و جلوه منحصر به فردی روی چشم ایجاد می‌کند.شاخصه اصلی این خط چشم قلم آن است.

قلم ماژیکی این خط چشم طوری است که بتوانید راحت‌تر آن را در دست گرفته و خط چشم مورد نظرتان را طراحی کنید. همین شیوه کابرد آن است که به محبوبیت آن افزوده است. گابرینی برند کشور ترکیه است که در بیش از 55 کشور دنیا توزیع می‌شود.

 

مداد ابرو 64عددی گابرینی:

 

ابرو ها نقش بسیار مهمی در زیبایی هر خانم دارد و حالت چشم ها به حالت ابرو وابسته است. گاهی اوقات ممکن است در اطلاح و یا به خاطر برخی مسائل، ابرو هایتان دچار آسیب شده اند مثلا ریخته باشند یا حتی توخالی باشند.

روش های زیادی وجود دارد تا ابرو ها را به حالت ایده آل تبدیل کرد . یکی از این روش ها استفاده از مداد ابرو گابرینی است .

 

داشتن ابرو با حالت طبیعی و پر ، جلوه ای جذاب و جوان به چهره شما میبخشد . روش های زیادی برای رفع عیب و نقص ابرو وجود دارد اعم از مداد ابرو ، سایه و… که میتوان از آنها استفاده کرد .

تغییر حالت موقت به طریق مداد ابرو میتواند زیبایی شما را دو چندان کند . با ایجاد خطوط باریک و ضخیم میتوان به نتیجه دلخواه دست یافت . داشتن ابرو طبیعی ضخیخ و پر پشت به زیبایی خانم ها کمک میکند .

 

مداد ابرو گابرینی به خاطر حالت نرم و پودری مانندی که دارد ، به صورت روان با پوشش دهی عالی روی ابرو شما کشیده میشود تا عیب و نقص ها را برطرف کند . این محصول در طیف وسیعی از رنگ ها طراحی و تولید شده تا بتواند با هر سلیقه ای ادغام شود.

همراه مداد ابرو گابرینی یک شانه میباشد که به وسیله این شانه میتوناید به راحتی ابرو ها را شانه و یا پس از استفاده مداد ، رنگ را به صورت یکنواخت بین ابرو پخش کنید .

 

روش استفاده از مداد ابرو گابرینی:

 

ابتدا با شانه، ابرو هارا بالا بزنید تا عیوب ابرو ها آشکار شود و پس از برسی به آرامی مداد را روی جاهایی که به اصلاح نیاز دارد بکشید. خیلی محکم مداد را روی ابرو ها نکشید تا باعث ظاهری غیر طبیعی نشود.

و در نهایت ابرو ها را صاف کنید و نتیجه را برسی کنید . در صورت نیاز این کار را دوباره تکرار کنید .

 

ویژگی های بسته 64 عددی مداد ابرو گابرینی:

دارای بافت نرم و سبک
حاوی رنگدانه های غنی
مناسب برای پر کردن ابرو های کم پشت
ماندگاری بالا در طول روز
پوشش دهی عالی
رنگ بندی متنوع
حاوی 8 رنگ

کاتالوگ و معرفی محصولات برند گابرینی

کاتالوگ و معرفی محصولات برند گابرینی

رژ لب مدادی گابرینی:

 

رژلب مدادی مات و مخملی گابرینی دارای بافتی بسیار نرم و روان می باشد. فرمولاسیون این رژ غنی شده از ویتامین E است که پس از استفاده لبها پوسته پوسته نمی شود و طراوت خود را نگه می دارد.

این رژ دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد و دارای نمایی سوپر مات و مخملی می باشد. رنگدانه های زیاد که داخل رژ می باشد باعث پوشانندگی خوب بر روی لب شما می شود.

 

همانطور که میدانید رژ ها انواع مختلف دارند ، برند ترکیه ای گابرینی برای آرایش لب ، رژ لب مدادی را تولید کرده است، میتوان گفت این رژ، یکی از بهترین رژ های مدادی می باشد.

اکثر بانوان رژ لبی را بهترین میدانند که لب ها را خشک و پوست پوست نکند و دوام بالایی داشته باشد. این را همیشه به یاد داشته باشید سلامتی از زیبایی ارزش بیشتری دارد و اگر شما سالم نباشید زیبایی ارزشی ندارد.

 

برند گابرنی تمام محصولات خود را بر پایه سلامتی و زیبایی شما تولید کرده است، محصولات این برند بر پایه آخرین استاندارد های روز ، اروپا ، آمریکا و ژاپن می باشد.

رژلب مدادی مات و مخملی گابرینی دارای بافتی بسیار نرم و روان می باشد. فرمولاسیون این رژ غنی شده از ویتامین E است که پس از استفاده لبها پوسته پوسته نمی شود و طراوت خود را نگه می دارد.

 

این رژ دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد و دارای نمایی سوپر مات و مخملی می باشد. رنگدانه های زیاد که داخل رژ می باشد باعث پوشانندگی خوب بر روی لب شما می شود.

رژ لب مدادی گابرینی در 24 رنگ مختلف می باشد که رنگ های متنوع آن تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. فراموش نکنید اگر قبل از کشیدن رژ از پرایمر لب استفاده کنید رژ شما دوام بیشتری خواهد داشت.

 

خط لب گابرینی:

 

خط لب مدادی مات و مخملی گابرینی دارای بافتی بسیار نرم و روان می باشد. فرمولاسیون این رژ غنی شده از ویتامین E است که پس از استفاده لبها پوسته پوسته نمی شود و طراوت خود را نگه می دارد.

این رژ دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد و دارای نمایی سوپر مات و مخملی می باشد. رنگدانه های زیاد که داخل رژ می باشد باعث پوشانندگی خوب بر روی لب شما می شود.

همانطور که میدانید رژ ها انواع مختلف دارند ، برند ترکیه ای گابرینی برای آرایش لب ، رژ لب مدادی را تولید کرده است، میتوان گفت این رژ، یکی از بهترین رژ های مدادی می باشد.

 

اکثر بانوان رژ لبی را بهترین میدانند که لب ها را خشک و پوست پوست نکند و دوام بالایی داشته باشد. این را همیشه به یاد داشته باشید سلامتی از زیبایی ارزش بیشتری دارد و اگر شما سالم نباشید زیبایی ارزشی ندارد.

برند گابرنی تمام محصولات خود را بر پایه سلامتی و زیبایی شما تولید کرده است، محصولات این برند بر پایه آخرین استاندارد های روز ، اروپا ، آمریکا و ژاپن می باشد.

 

خط لب مدادی مات و مخملی گابرینی دارای بافتی بسیار نرم و روان می باشد. فرمولاسیون این رژ غنی شده از ویتامین E است که پس از استفاده لبها پوسته پوسته نمی شود و طراوت خود را نگه می دارد.

این خط لب دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد و دارای نمایی سوپر مات و مخملی می باشد.

 

پنکک گابرینی:

 

پنکک مات گابرینی Gabrini Matte Powder با کاور فوق العاده وزن 12 گرم از سری محصولات گابرینی اصل ترکیه می باشد

پنکک گابرینی یکی از بی نظر ترین و محبوب ترین پنکک های برند گابرینی ساخت کشور ترکیه است.

پنکک مات گابرینی Gabrini یک گزینه بسیار ایده آل برای میکاپ است که به طور حرفه ای رنگ پوست را یکسان می کند

پنکک گابرینی با قابلیت کاور بسیار بالا لک و تیرگی های صورت را به طور فوق العاده ای پوشش می دهد

پنکک matte گابرینی Gabrini به دلیل پودری بودن به نوعی مات کننده به حساب می آید و مانع برق زدن پوست می شود.

آبرسانی بالای پنکک گابرینی یکی دیگر از ویژگی های خاص پنکک بی بی گابرینی است که باعث خشکی و چربی پوست نمی شود

و برای انواع پوست به ویژه پوست های سفید بسیار مناسب است

پنکک گابرینی Gabrini Powder با فرمولاسیون فوق العاده اش از تعریق پوست جلو گیری می کند و ماندگاری بالایی دارد.

 

بالم لب گابرینی:

برای داشتن پوستی بی عیب و نقص و زیبا، لازم است در برابر عوامل آسیب رسان به پوست و مشکلات پوستی، عملکرد کاملی داشته و از محصولات مراقبت پوستی به صورت کامل استفاده نمایید تا بتوانید طراوت و شادابی را برای پوست خود به ارمغان آورید.

شما لازم دارید تا با استفاده از محصولات با کیفیت و همچنین مناسب پوست خود استفاده نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را از استفاده این محصولات داشته باشید.

برای همین منظور توصیه می شود از محصولات مراقبت پوستی مناسب برای هر کدام استفاده نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را از استفاده این محصولات گرفته و پوستی سالم و شاداب داشته باشید.

 

همانطور که در بالا به ویژگی ها و تفاوت های مختلف نقاط پوست اشاره شد، پوست لب نیز به دلیل اینکه غدد تولید چربی کمی دارد، به همین خاطر بیشتر دچار ترک خوردن و خشک شدن پوست می شود.

این پدیده را ما ممکن است در ماه های مختلف سال به خصوص ماه های سرد تجربه کرده باشیم. به همین خاطر مرطوب کنندگی آن و رسیدگی به سلامت آن اهمیت بسیاری دارد.

در این مسیر استفاده از محصولاتی همانند بالم های لب گابرینی می تواند بسیار برای شما کمک کننده بوده و شما بتوانید با استفاده از این محصولات پوست لب های خود را مرطوب کرده و از ترک خورد آن جلوگیری نمایید.

برای استفاده از این محصول که به صورت ماتیکی می باشد، کافی است هر بار که پوست لب شما خشک شد، مقداری از آن را روی لب های خود استفاده کرده و اجازه دهید تا جذب پوست شما شود.

 

ادکلن گابرینی:

ادکلن های شرکت گابرینی باماندگاری ودوام بالا دارای خط بو میباشند.

ابن محصول کاملااورجینال وبدون کپی وهای کپی میباشد.

این محصول بافرمولی خاص وجدید درانواع رایحه های فوق العاده برای خانمها واقایان تولیدمیشود.

 

ویژگی های ادکلن اصل پاتریوت گابرینی ترکیه:

  • رایحه ی تند و معطر
  • مناسب روزهای گرم سال
  • ماندگاری و پخش مناسب
  • رایحه ای دلنشین و با لطافت تابستانی
  • بسیار با صرفه و اقتصادی
ماهتیکا مرکز پخش لوازم آرایشی اصل و اورجینال.
کاتالوگ و معرفی محصولات برند گابرینی:

 

شرکت پخش لوازم آرایشی  اورجینال ماهتیکا   وارد کننده لوازم آرایشی عمده  ،نماینده فروش برند های معتبرچون،مای،کامان،

سینره،مک،استیلادر ،بیوآکوا،ایمجز ،تولید کننده انواع بادی اسپلش ،و خوشبو کننده هوا ایفل.تجربه صادرات به کشورهایی چون عراق،

ترکیه و ترکمنستان ،ماهتیکا بهترین جا برای خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ارسال سفارشات پستی به سراسر ایران، ماهتیکا مرکز پخش لوازم آرایشی عمده در ۱۵خرداد تهران.

پیج اینستاگرام محصولات آرایشی گابرینی  تهران پیج تلگرم پخش محصولات گابرینی  کانال تلگرام پیگیری سفارشات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.