مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

نمایندگی محصولات پنتن در ایران

نمایندگی محصولات پنتن در ایران

نمایندگی محصولات پنتن در ایران

نمایندگی محصولات پنتن در ایران

محصولات پنتن :

 

برای مشاهده محصولات پنتن اینجا را کلیک کنید .

 

 

 

همه چیز از سوئیس شروع شد. در جنگ جهانی دوم، دولت دانشمندان سوئیس را مسئول پیدا کردن دارویی برای درمان سوختگی قربانیان کرد. آن‌ها هم موفق شدند پنتنول (Panthenol) را کشف کنند، پروویتامینی از ویتامین B5 که در درمان سوختگی موثر بود. اولین بار در سال ۱۹۴۷ میلادی بود که پنتن (Pantene) در شرکت داروسازی سوئیسی هافمن لاروش (Hoffman-LaRoche) متولد شد. نام پنتن با الهام از پنتنول انتخاب شده بود؛ محصولی که پس از تلاش و تحقیق فراوان دانشمندان، با فرمول ویژه‌ای مخصوص مراقبت و ترمیم مو طراحی شده بود. این محصول در بطری‌های شیشه‌ای و با رایحه‌ای خاص و خوشایند، در سرتاسر اروپا به بازار ‌آمد.

تقاضا برای نرم کننده و شامپو پنتن در آمریکا باعث شد که فروشگاه‌های آمریکا هم تصمیم بگیرند تا محصولات پنتن را برای مشتریان خود تهیه کنند و به این ترتیب در دهه ۱۹۶۰ میلادی پنتن از سوئیس به نیویورک آمد. چند سال بعد پنتن بسته‌بندی خود را طراحی مجدد کرد و این لوگوی طلائی معروف که هنوز هم روی محصولات دیده می‌شود را طراحی کرد. ربان طلائی که خانم‌ها بعد از ۴۰ سال هنوز به یاد می‌آورند.

در سال ۱۹۸۶ میلادی پنتن موجی در دنیای محصولات مراقبت از مو به راه انداخت؛ کمپانی در آن سال برای تبلیغات خود کمپینی راه‌اندازی کرد که تبدیل به بهترین نمونه تبلیغات نمادین در آن زمان شد. کمپینی که بحث و جدل‌های زیادی به راه انداخت، تبلیغی بود که در آن مدل‌های زیبا این جمله را می‌گفتند: «به خاطر زیبایی‌ام از من متنفر نباش!» (Don’t hate me because I’m beautiful)

نمایندگی-محصولات-پنتن-ایران-کجاست-؟

نمایندگی-محصولات-پنتن-ایران-کجاست-؟

شعار محصولات پنتن چیست ؟

 همه می‌­توانند روزهای بیشتری را با موهایی عالی بگذرانند؛ این شعار پنتن است .

در ده نود میلادی بود که پنتن تصمیم گرفت خط تولید خود را بیشتر گسترش دهد و محصولاتش را به کشورهای دیگری مثل کشورهای آسیا هم بفرستد و بعد از آن بود که جزو یکی از برندهای میلیارد دلاری کمپانی بزرگ P&G شد. رفته رفته دامنه محصولات مراقبت و تقویت مو شرکت پنتن گسترده‌تر شد. محصولات جدید پنتن بر اساس ساختار موی شما طراحی می‌شوند؛ این کمپانی ادعا می‌کند «فقط کافیست بدانید که چه نوع مویی دارید، پنتن بهترین حالت ممکن را به موی شما هدیه می‌دهد.»

مقالات پیشنهادی :

محصولات مراقبت از موی پنتن :

در این قسمت از وبلاگ ماه تیکا پخش عمده لوازم ارایشی اورجینال قصد داریم برخی از محصولات مراقبت از موی پنتن را به شما معرفی کنیم پس تا پایان همرا ما باشید .

  • شامپوی ترمیم کننده­ پنتن سری Pro-V

شامپوی ترمیم کننده­ پنتن به مدت 24 ساعت به موها آب رسانی کرده و آن­ها را به کلی دگرگون می‌کند. شامپوی ترمیم کننده­ پنتن دارای طیفی از مواد مغذی و حیاتی برای مو است. شامپوی پرو وی ترمیم کننده موی پنتن، با هرگونه آسیبی که به موها وارد شده مبارزه کرده و به مرطوب شدن موها از ریشه گرفته تا نوک آن کمک می­‌کند.می‌­توان با موهای خشک و شکننده خداحافظی کرده و موهای نرم و آب‌رسانی شده­‌ را آزاد کرد.

نحوه­ استفاده از شامپوی ترمیم کننده­ پنتن سری Pro-V: با این شامپو، موها را ماساژ داده، آب‌کشی کرده و دوباره باید تکرار شود. این شامپو مناسب موهای عادی و رنگ شده است. برای رسیدن به نتیجه­ بهتر، از نرم کننده پنتن نیز استفاده شود.

  •  ماسک موی معجزه آسای سه دقیقه‌­ای ترمیم ­کننده و محافظت­ کننده پنتن

افرادی که تمایل دارند موهای‌ آنها از هر زمان دیگری نرم­‌تر باشد، ماسک موی معجزه­ آسای سه دقیقه‌­ای ترمیم کننده و محافظت کننده­ پنتن را باید تهیه کنند تا به سرعت موهای خشک و شکننده­ خود را به موهایی سالم، درخشان و آب‌رسانی شده تبدیل کنند. این محصول به شدت به افرادی که از داشتن موهای خشک رنج م‌ی­برند، توصیه م‌ی­شود. چرا که علاوه بر نرم و درخشان کردن موها، آن­ها را در برابر آسیب‌های متفاوت نیز مقاوم کرده و خاصیت ضد‌شکنندگی به موها می‌دهد.

نحوه استفاده از ماسک موی معجزه آسای 3 دقیقه ­ای ترمیم ­کننده و محافظت­ کننده پنتن: ماسک مو باید به موهای تمیز و مرطوب مالیده شود. از نوک موها شروع کرده تا ریشه‌ها. موها را به مدت سه دقیقه به حال خود گذاشته و سپس آبکشی کرد. حال می‌­توان تاثیر معجزه آسای این محصول را تنها در سه دقیقه مشاهده کرد. از این محصول باید به طور روزانه استفاده کرد.

شما میتوانید این محصول را در همین جا خرید کنید : ماسک مو پنتن 300میل

 

ماسک مو پنتن 300میل

ماسک مو پنتن 300میل

  • سرم موی روغن آرگان پنتن

سرم موی روغن آرگان پنتن از محبوب­‌ترین محصولات این شرکت است. این سرم تنها محصولی است که میان موهای وز شده و خشک و موهایی لوکس و درخشان قرار دارد. ترکیبی از روغن آرگان و کمی پرو وی، کافیست تا موهایی درخشان و بدون چربی مزاحمی که با روغن‌های دیگر همراه است، داشت. نرمی موها تنها پس از یک بار استفاده از این سرم مو، تا 24 ساعت دوام می‌آورد.

این سرم مخصوص افرادی است که به دنبال روغنی برای موهای خود هستند که به آن­ سیمایی چرب ندهد و آن­ را سنگین نکند. با این حال نرمی و لطافتی بی ­نظیر به ­آن ببخشد.

نحوه استفاده از سرم موی روغن آرگان پنتن: بهترین زمان استفاده از این محصول، بلافاصله پس از شستن آن است. اما هر زمان که احساس شود مو به مراقبت و یک تغذیه کامل نیاز دارد، می‌توان از این سرم مو استفاده کرد. بطری را قبل از استفاده، خوب تکان داد و میزان کمی از آن را به میانۀ مو تا انتهای نوک آن مالید. مو باید مرطوب باشد.پس کافیست آن­ها را با سشوار خشک کرده یا اجازه داد به طور طبیعی خشک شوند.

شما میتوانید این محصول را از وب سایت ماه تیکا خریداری کنید : فروش عمده روغن ارگان پنتن

 

فروش عمده روغن ارگان پنتن

فروش عمده روغن ارگان پنتن

 

  • کرم موی گلد آب‌رسان و موج دهنده فوری پنتن

کرم موی گلد آبرسان و موج دهنده فوری پنتن به موهاتجربه‌ ای طلایی و نرم می­‌دهد. این کرم مو که توسط متخصصین ساخته شده و در حال حاضر در دست بسیاری از آرایشگرهای ماهر در سراسر دنیاست، عاری از سولفات و رنگ بوده و حاوی روغن آرگان است که به آسانی جذب موهای خشک یا مرطوب می­‌شود. پس از استفاده از این محصول، موها تا 72 ساعت آبرسانی می‌شوند. این محصول برای موهای فر و صاف مناسب است.

نحوه استفاده از کرم موی گلد آب‌رسان و موج دهندۀ فوری پنتن: باید کمی از کرم مو را بر کف دست ریخته و آن‌ها را به هم مالید. سپس دست­ها را در میان موها سُر داد و آن را به کرم آغشته کرد. دست­ را باید از میانه مو تا انتهای نوک آن کشید.

  • کرم مو آب‌رسان و ترمیم کننده فوری پنتن

افرادی که تمایل دارند به موهای آسیب دیده و رنگ شده­‌ مواد مغذی بیشتری برسانند و به آنها کمک کنند می‌توانند از کرم مو آب‌رسان و ترمیم کننده فوری پنتن استفاده کنند. این کرم مو مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده است و به گونه‌­ای طراحی شده که رنگ مو را از بین نبرده و تنها با اضافه کردن لایه‌ای به روی موها، آن را تقویت و از آن محافظت می‌کند.

فرمول غنی و آب‌رسان این کرم مو، به داخل بافت موها نفوذ کرده و با این کار مواد مغزی را به طور تاثیرگذارتری به خورد مو می­‌دهد و با این کار باعث می­‌شود که مو در برابر آسیب‌های خارجی، مقاومت بیشتری داشته باشد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، بهتر است این محصول را به همراه شامپو و نرم کننده مخصوص رنگ پنتن استفاده کرد.

نحوه استفاده از کرم مو آب‌رسان و ترمیم کننده فوری پنتن: پس از شستن و آبکشی موها، کرم را باید بر روی موها مالید. نیازی به آبکشی نیست.

نمایندگی محصولات پنتن ایران کجاست ؟

فروشگاه اینترنتی ماه تیکا نمایدگی محصولات پنتن در ایران می باشد و شما میتوانید تمامی این محصولات را از این وب سایت با خیال راحت خریداری کنید ، نکته قابل توجه این فروشگاه یعنی ماه تیکا ( پخش عمده لوازم ارایشی اورجینال ) قیمت مناسب و رقابتب محصولات خود می باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.