اخبار ماه تیکا, خرید لوازم آرایشی عمده در بازار تهران و بندر گناوه, مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

ماهتیکا مرکز خرید عمده سرم های اوردینر

ماهتیکا مرکز خرید عمده سرم های اوردینری

ماهتیکا مرکز خرید عمده سرم های اوردینر :

برسی یکی از موفق ترین برند های مراقبت از پوست دنیا.

برند اوردینری Ordinary آمریکا – کانا دارا (ماهتیکا سایت پخش محصولات  اوردینری )

برند دی اوردینری  یکی از برند های موفق کشور کانادا می باشد این برند با فرمولاسیون های ویژه ، استفاده از متخصصین پوست و مو بکار گیری تکنولوژی و اخرین متد های علمی ر توانسته محصولات مراقبت از پوستی تولید و دنیا معرفی کند که به معنای واقعی معجره می کننده و نیاز ها اکثر خانوم ها را به راحتی برطف میکنند.

می توان گفت معروفیت برند اردینری کانادا  به دلیل وجود ترکیبات بی نظیر و مفید در محصولاتش و همچنین معرفی کامل این ترکیبات می باشد. از سرم های کافئین تا هیالورونیک اسید و پاد های ویتامین سی این محصول پرفته تا کرم های ضد جوش و سرم های دور چشم همگی به معنی واقعی تاثیر پذیر بوده ، مصرف کنندگان محصولات اوردینری  به راحتی و با توجه به نیازشان و همچنین با اتکا به اطلاعات دقیق و درست ارائه شده، می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

محصولات اوردینری اورجینال را از کجا بخریم :

برند اوردینری در ایران نماینده رسمی ندارد.

اما بعضی از وارد کنندگان ماننده آرایشی عمده ماهتیکا برند اوردینری را از اروپا، دبی ،ترکیه وارد میکنند، متاسفانه مدتی شده محصولات تقلبی اوردینری نیز در ایران زیاد شده حتما در انتهای این صفحه  فیلم آموزشی نحوه تشخصی  اردینری اصلی از تقلبی ببینید.

 

 

اوریدنری امل 1

برسی تخصصی محصولات برند اوردینری :

محصولات اوردینری کاملا وگان و فاقد تست حیوانی بوده.

یکی دیرگر از مزیت های محصولات مراقبت از پوست اوردینری قیمت مناسب آن می باشد.

از شاخص ترین مزیت های محصولات برند اوردینری فرمولاسیون بی نظیر و فوق العاده ی آن ها می باشد.

تیم تشکیل دهنده ی اوردینری از بهترین شیمی دان ها و متخصصان هستند که تمام تلاش خود را کرده اند تا محصولات بدون عارضه بوده و یا کمترین عارضه را داشته باشند.

گزینه اول در اوردینری فرمولاسیون و بهره گیری از علم  در تهیه و تولید  محصولات این برند می باشد در عین سادگی بهترین  متریال و اخرین تکنولوژی در ترکیبات اوردینری استفاده شده

 

 

 

معرفی محصولات اوردینری موجود در آرایشی عمده ماهتیکا:

 

•    آنتی اکسیدان ها  (Antioxidants)
•    پاک کننده ها  (Cleansers)
•    رنگ‌ ها  (Colours)
•    اسیدهای مستقیم  (Direct Acids)
•    مراقبت از مو  (Hair Care)
•    هیدراته کننده ها و روغن ها  (Hydrators and Oils)
•    مولکول‌های بیشتر  (More Molecules)
•    پپتیدها  (Peptides)
•    رتینوئیدها  (Retinoids)
•    ست ‌ها پوستی  (Sets)
•    مراقبت در برابر خورشید   (Suncare)
•    ویتامین C

 

نکاتی در مورد قیمت محصولات برند اوردینری 

می توان ذکر کرد قیمت همه ی محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهمترین عوامل موثر در قیمت اوردینری اصالت کالای مورد نظر است. وقتی شما یکی از محصولات اصل و اورجینال دی اوردینری را انتخاب می کنید و یا یک محصول تقلبی را خریداری می کنید در قیمت بسیار موثر است. همانطور که می دانید محصولات فیک قیمت کمتری نسبت به محصولات اصل دارند. یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت محصولات اورینری این است که شما یک محصول با چند ویژگی مدنظرتان می باشد و یا یک محصول با یک ویژگی خاص. بی شک محصولی با چند ویژگی قیمت بیشتری نسبت به محصول ساده دارد.

از کجا محصولات اصل و اورجینال برند اوردینری Ordinary را تهیه کنیم؟

همانطور که می دانید محصولاتی با کیفیت و محبوب، دارای محصول فیک و تقلبی هستند که به دلیل عدم وجود نمایندگی رسمی این برند در کشور این محصولات به فور یافت می شوند. این موضوع علاوه بر اینکه اعتماد مصرف کنندگان به برند اوردینری را از بین می برند، ترکیبات موثر برای تاثیر مفید را هم ندارند و شاید عوارض جبران ناپذیری را بر جای بگذارند. شما می توانید با خیالی آسوده و راحت، محصولات برند اوردینری را از فروشگاه رایامیکاپ تهیه فرمایید. فروشگاه رایا واردکننده ی مستقیم محصولات برند اوردینری و ضامن اصالت و اورجینال بودن این محصولات است.

محصولات برند اوردینری ساخت کدام کشور است؟ خطوط تولید محصولات The Ordinary در کدام کشورها است؟

مبدا برند اوردینری کشور کانادا میباشد. البته محصولات دی اوردینری به سفارش برخی از کشورهای اروپایی مانند انگلیس، سوئد و… نیز تولید می‌شوند. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که در کارتن تمام محصولات تولیدی این کمپانی عبارت Made In Canada حک شده است. اگر از فروشگاهی غیر معتبر محصولات این کمپانی را تهیه کردید، نسبت به مورد مذکور حساس باشید.

 

نحوه تشیخص محصول اصل از بدل اوردینری چگونه است؟ چگونه بفهمیم محصول اوردینری خریده شده اورجینال است یا فیک؟

در پاسخ به این سوال به عنوان اولین و معتبرترین راه حل میتوان پیشنهاد خرید از سایت های مطمئن و معتبر را داد. البته بهتر است سایت مدنظر خود فروشنده محصولاتش باشد تا تسلط کافی بر اجناس خود را داشته باشد. در موارد بعدی میتوان به فونت متون نوشته شده روی جعبه، کیفیت چاپ و حک Made In Canada دقت کرد تا بتوان محصول اوردینری اصل را از تقلبی تشخیص داد.

 

آیا محصولات اوردینری وگان هستند؟

در پاسخ به این سوال میتوان گفت بله! اوردینری این اطمینان را می‌دهد که اکثر محصولات تولیدی این کمپانی وگان میباشند. علاوه بر این در وبسایت رسمی اوردینری میتوان شرح مواد تشکیل دهنده هر محصول را جداگانه مشاهده کرد و علاوه بر اطمینان از وگان بودن از سایر خصوصیات محصول نیز آگاه شد. البته جهت سهولت و راحتی، سایت رایا میکاپ سعی بر این داشته تا مواد تشکیل دهنده محصولات را نیز در بخش مشخصات فنی محصول شرح دهد تا نیازی به مراجعه به سایت دیگری نداشته باشید.

 آیا محصولات برند اوردینری تست حیوانی دارد؟

خوشبختانه و با افتخار میتوان گفت که اوردینری به هیچ عنوان تولیدات خود را بر روی حیوانات آزمایش نمیکند و همچنین آزمایشات خود را به کمپانی و آزمایشگاه دیگری نیز واگذار نکرده است. The Ordinary محصولات خود را طبق مقررات تولید محصولات آرایشی و بهداشتی اروپا تولید میکند و تنها با تولیدکنندگانی همکاری می‌کند که آزمایشات خود را بر روی حیوانات انجام نمیدهند.

پیج اینستاگرام محصولات اوردینری The Ordinary

در صورت تمایل به مشاهده محصولات اوردینری در اینستاگرام  و همچنین سایر محصولات، میتوانید به پیج های rayamakeup.ir و raya_cosmetics سر بزنید.

نمایندگی برند اوردینری در ایران

متاسفانه به دلیل تحریم ها و عدم امکان همکاری کمپانی های معتبر آرایشی و بهداشتی، هیچ نمایندگی رسمی از اوردینری در هیچ کجای ایران وجود ندارد. ادعای های مختلف داشتن نمایندگی اوردینری نیز نشأت گرفته از میزان زیاد واردات محصول و کذب میباشد. پس در صورت مشاهده چنین مواردی جوانب احتیاط را رعایت کنید. معمولا صادقانه ترین عبارات بجای نمایندگی برند اوردینری، استفاده از عباراتی مانند وارد کننده اصلی یا وارد کننده مستقیم محصولات اردینری و بدون واسطه است.

 

ماهتیکا مرکز خرید عمده سرم های اوردینر :

آرایشی عمده ماهتیکا مرکز پخش و فروش عمده لوازم آرایشی بهداشتی در بازار بزرگ تهران، واردکننده برند های محبوب و اورجینال آرایشی بهداشتی  چون

گارنیر ،سیمپل،گابرینی،نوترژینا،وارد کننده محصولات آرایشی فانتزی چینی و کره ای ارسال به سراسر ایران با سیتم پست، تیپاکس،چاپار و باربری، ارسال مرسوله به عراق، ترکیه و افغانستان.

برای مشاهده محصلات آرایشی فانتزی و عمده اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده محصولات آرایشی در حراج اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده لوازم آرایشی عمده اورجینال اینجا را کلیک کنید.

پیج اینستاگرام محصولات  اوردینری عمده   پیج تلگرام محصولات   اوردینری. کانال روبیکا خرید عمده  آرایشی بهداشتی و عطر ادکلن عمده ماهتیکا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.