مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

لوازم آرایشی عمده

آرایشی عمده

لوازم آرایشی عمده:

آرایشی عمده ماهتیکا وارد کننده لوازم آرایشی در بازار بزرگ تهران .

برای مشاهده لیست قیمت عمده لوازم آرایشی و بهداشتی اینجا را کلیک کنید.

ماهتیکا نماینده فروش برند های لوازم آرایشی عمده معتبر دارای مجوز و سیب سلامت در بازار بزرگ تهران ،مانند سوپکس ، کامان ، نوت ، ایزادورا ،و غیره که همگی در رده بهترین و با کیفیت ترین محصولت مراقبتی و آرایشی در بازار ایران می باشد.

تولید لوازم آرایشی و بهداشتی عمده در ایران

صنعت لوازم آرایشی عمده یکی از پرسودترین صنایع در جهان است. در طول تاریخ و اعصار توجه به آراستگی و زیبایی همیشه مورد توجه بوده و امروزه این مقوله بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است.

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی سایت لوازم آرایشی عمده ماهتیکا :

هر چه میگذرد بر محبوبیت صنعت لوازم آرایشی عمده در جهان افزوده می شود. افزایش استقبال از محصولات آرایشی عمده موجب شده که بسیاری از شرکت های تولیدی به ارائه محصولات آرایشی عمده متنوعی بپردازند.

از اینرو بازار رقابتی سنگینی در این صنعت شکل گرفته است. در این رقابت تنگاتنگ کسانی موفق ترند که بتوانند در طول زمان به خوشنامی در تولید این محصولات دست یابند.

 

به طور کلی محصولات صنعت لوازم آرایشی عمده به 2 دسته کلی تقسیم می شود:

مراقبتی
زیبایی
هر یک از این دو دسته بازار و مشتریان خاص خود را دارند.

بازار لوازم آرایشی عمده در ایران

آمار و ارقام اعلام شده در خصوص میزان تجارت لوازم آرایشی عمده در ایران در هاله ای از ابهام است.

اما به گفته مقامات رسمی، ارزش سالانه تجارت لوازم آرایشی بیش از 1 میلیارد دلار به صورت رسمی و بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون دلار به صورت قاچاق است.

برآورد میزان مصرف لوازم آرایشی عمده در ایران، پس از قرار گرفتن لوازم آرایشی در فهرست کالاهای لوکس و ممنوعیت واردات آن در خرداد 1397 اعلام شده است.

به گفته مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، واردات لوازم آرایشی پس از اعلام ممنوعیت واردات با ۷۵ درصد کاهش روبرو شد.

طبق آمار سایت جهانی OEC، ایران در سال 2019 رتبه 21 آسیا در واردات لوازم آرایشی داشته است.

تولید لوازم آرایشی و بهداشتی

برپایه اطلاعات منتشر شده، واردات لوازم آرایشی و بهداشتی در سال 1399 از ۳۵ کشور مانند امارات، فرانسه، هند، ترکیه، ایتالیا، لهستان و اسپانیا بوده است.

در سال 1399 ، واردات لوازم آرایشی و بهداشتی از امارات، رشدی ۸۰ درصدی نسبت به سنوات گذشته داشته است.

واردات محصولات آرایشی عمده فرانسه به ایران نزدیک به ۱۸ میلیون دلار تخمین زده شده است.

یک گروه تجاری هلندی درخصوص صادرات لوازم آرایشی عکده به ایران در سال 2017 چنین ادعا کرد که حجم واردات لوازم آرایشی در ایران 2/1 میلیارد دلار بوده در حالی که حجم کل واردات لوازم آرایش خاورمیانه 7/2 میلیارد دلار است.

برترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان :

بی شک هر ایرانی حداقل با یکی از برندهای مطرح لوازم آرایشی عمده در جهان آشنایی داشته و از محصولات آن برند استفاده نموده است.

رقابت برندهای داخلی و خارجی در بازار لوازم آرایشی عمده ایران

با توجه به ممنوعیت واردات لوازم آرایشی و عدم اختصاص ارز دولتی به این کالاها، افزایش قابل توجهی در قیمت محصولات وارداتی رخ داد.

به گفته عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران، ممنوعیت واردات محصولات آرایشی بهداشتی موجب شد که بازار مملو از کالاهای قاچاق، تقلبی و زیرزمینی شود.

این تصمیم به طور مستقیم سلامت مصرف کنندگان را نشانه گرفته است.

در بازارها کنونی شناسایی اصالت محصولات آرایشی عمده به راحتی میسر نیست؛ مگر آنکه این محصولات توسط شرکت های معتبر وارداتی و با برچسب تاییدیه وزارت بهداشت به بازار عرضه گردند.

اما از سوی دیگر این ممنوعیت، فرصت مناسبی را برای برندهای داخلی فراهم نمود تا با ارائه محصولات آرایشی عمده با کیفیت بتوانند توجه مصرف کنندگان داخلی را به خود جلب نمایند.

مهم ترین نکته در خصوص لوازم آرایشی عمده داخلی، اطمینان از اصالت محصولات است. از سوی دیگر این محصولات به لحاظ قیمت نسبت به برندهای خارجی مقرون به صرفه تر بوده و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار هستند.

لوازم آرایشی عمده

لوازم آرایشی عمده

 لوازم آرایشی عمده

یکی از دلایل ناشناس ماندن برخی از محصولات با کیفیت آرایشی عمده ایرانی ضعف در بازاریابی و تبلیغات است.

نکته قابل توجه آنکه وجود لاباراتوارها و خطوط تولید مجهز موجب شده که برخی از این برندهای ایرانی بتوانند وارد بازارهای صادراتی نیز بشوند.

بزرگترین مزیت محصولات آرایشی عمده داخلی، سازگاری آنها با آب و هوای ایران و ساختار ژنیتیکی ایرانیان است.

معرفی برخی برندهای آرایشی و بهداشتی تولید داخل

تولید لوازم آرایشی عمده در ایران نیز از جایگاه مطلوبی برخوردار است. در ادامه به معرفی مختصر برخی از برندهای آرایشی عمده ایرانی خواهیم پرداخت.

در نظر داشته باشید که ترتیب معرفی این برندها به معنای برتری آنها نسبت به یکدیگر نیست.

این بخش صرفا به منظور معرفی و آشنایی خوانندگان با برندهای ایرانی تدوین شده و به هیچ وجه جنبه تبلیغاتی ندارد.

مای (آرایشی عمده)
این برند یکی از شناخته شده ترین برندهای لوازم آرایشی عمده در ایران است که از بازار خوبی نیز برخوردار است.

کیفیت محصولات مای در سطح استانداردهای بین المللی است و توانسته استاندارد بین المللی ISO22726 را بدست آورد.

کالیستا (آرایشی عمده)
این برند نسبتا تازه کار، توانسته با ارائه محصولات با کیفیت در بسته بندی های خلاقانه توجه مصرف کنندگان داخلی را به خود جلب نماید.

به گفته مالکان این برند، مواد اولیه محصولات از بهترین مواد اروپایی و آمریکایی تامین می شود.

برند آموتیا یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم آرایشی عمده ایرانی است. این برند تحت لیسانس یک شرکت ایتالیایی در کشور تولید می شود.

محبوب ترین محصول این برند ریمل های آن است. در حال حاضر تولید محصولات آرایش صورت، لب و ناخن نیز به آن افزوده شده است.

 

اسامی لوازم آرایشی عمده:

آشنایی با لوازم آرایشی عمده اهمیت ویژه‌ای دارد و باعث می‌شود که بهترین و حرفه‌ای ترین میکاپ‌ها را روی صورت خود انجام دهید.

با انجام یک میکاپ خوب شما می‌توانید در مهمانی‌ها و مجالس دورهمی مانند ماه بدرخشید.

محصولات آرایشی عمده انواع مختلفی وجود دارند. از مهم‌ترین لوازم آرایشی می‌توان به لوازم آرایش صورت، چشم، ابروها و لب اشاره کرد.

پرایمر صورت (آرایشی عمده)

خیلی از دختران و زنان هستند که هنگام آرایش به پوست صورت خود بیشتر از هر چیز دیگری فکر می‌کنند و دوست دارند پوستی صاف و یکدست داشته باشند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید آرایشتان یک‌دست‌تر و پرجلاتر باشد، لازم است پیش از شروع آرایش حتما از پرایمر استفاده کنید.

پرایمرها با توجه به نوعی که انتخاب می‌کنید، علاوه بر ایجاد حس نرمی و درخشش پوست صورت در آرایش، می‌توانید از خواص مراقبتی این محصول هم استفاده کنید.

به طور خلاصه می‌توان گفت پرایمر دو کاربرد دارد که عبارتند از:

زیرساز آرایش
مراقبت از پوست

پرایمرها در واقع لایه زیرین آرایش صورت را تشکیل می‌دهند و کمک می‌کنند که مواد آرایشی روی پوست بدون هیچ تغییری ثابت بمانند.

پرایمرها می‌توانند آبرسان، مات کننده پوست، براق کننده پوست و یا عاملی برای بستن منافذ باز پوست باشند.

وقتی روی منافذ باز صورت کرم پودر بزنید، شبیه به پوست پرتقال خواهد شد. برای جلوگیری از این مشکل حتما قبل از کرم پودر زدن از پرایمر کوچک کننده منافذ صورت استفاده کنید.

لوازم آرایشی عمده

لوازم آرایشی عمده

کرم پودر (لوازم آرایشی عمده )

بعد از پرایمر نوبت زدن کرم پودر روی صورت است. امروزه انواع مختلف کرم‌ پودر با برندهای متفاوتی برای هر نوع پوستی، در بازار یافت می‌شود.

برای آنکه آرایشتان زیبا و طبیعی جلوه کند به شما توصیه می‌کنیم کرم پودرتان را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

برای این کار مقداری از کرم پودر را روی خط فک بزنید تا با رنگ صورت و گردن شما هماهنگ باشد.

کرم را حتما با استفاده از یک اسفنج یا براش روی پوست صورت خود پخش کنید چون با استفاده از این وسایل، کرم خیلی یکنواخت و بدون نقص روی پوست پخش می‌گردد.

البته پیش از استفاده از اسفنج یا براش مطمئن شوید که کاملا تمیز هستند.

بعد از آنکه کرم پودر را به خوبی روی پوست صورت پخش کردید، مقداری از کرمتان را روی گردن هم بمالید. اگر روی گردن از کرم پودر استفاده نشود موجب دو رنگ شدن پوست صورت و گردن می‌شود و اصلا جلوه خوبی ندارد.

کانسیلر صورت و چشم (آرایشی عمده)

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی است که تقریبا به تازگی وارد بازار شده و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.

این ماده آرایشی برای پوشش‌ دهی لک‌ها و تیرگی‌های پوستی به کار برده می‌شود. علاوه بر این می‌توان از کانسیلر برای روشن‌تر کردن برخی قسمت‌های صورت و زیر چشم‌ها استفاده کرد.

بافت کانسیلر شبیه به کرم پودر است با این تفاوت که غلظت بیشتری نسبت به کرم پودر دارد.

 

پودر بیک یا پودر فیکس یکی دیگر از لوازم آرایشی (آرایشی عمده)

«بیک» یک کلمه انگلیسی (Bake) به معنی پختن است که یک فرآیند زمان بر به شمار می‌آید. پودر بیک، یک پودر سفید رنگ با تناژ رنگ‌های روشن و گرم است.

این پودر برای فیکس کردن آرایش و گرفتن چربی اضافه لوازم آرایش به کار برده می‌شود.

البته پودر فیکس بی‌رنگ هم در بازار موجود است که پرطرفدارترین نوع پودر فیکس است. پودر فیکس وظیفه مشابه پنکک را دارد با این تفاوت که دانه‌های آن شل هستند و فشرده نیستند.

این مرحله بعد از زدن کرم پودر و کانسیلر انجام می‌شود تا کرم و کانسیلر شما را در جای خود فیکس کند و چربی اضافه را بگیرد یعنی به اصطاح آن‌ها را خشک کند.

 

 لوازم آرایشی عمده از چه موادی ساخته می‌شوند؟

لوازم آرایشی عمده از ترکیبات شیمیایی گوناگونی ساخته شده‌اند و دارای رنگ‌ها، اسانس‌ها،‌ فیلترهای رنگی و…. زیادی هستند که باعث می‌شود پوست صورت تغییر رنگ دهد.

برخی از ترکیبات لوازم آرایشی عمده، طبیعی و برخی هم به صورت مصنوعی هستند.

وجود سرب و افلاتوکسین‌ها در ترکیبات آرایشی موجب صدمه و آسیب رساندن به پوست و سایر اجزای بدن می‌شود. پس هنگام خرید لوازم آرایش دقت کنید که محصول اصل و باکیفیت تهیه کنید.

 

 منظور از محصولات آرایشی عمده با برچسب ضدحساسیت چیست؟

این که فقط برچسبی با عنوان «ضد آلرژی و ضد حساسیت» روی محصولات درج شده باشد، گویای این نیست که این محصول هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نمی‌کند چون معیار تولید کننده‌ها برای ایجاد حساسیت با

یکدیگر متفاوت است و نمی‌توان گفت یک محصول باکیفیت برای همه افراد بدون ایجاد حساسیت خواهد بود.

 

 کرم پودر تاریخ گذشته استفاده کنیم یا خیر؟

خیر. استفاده از کرم پودر تاریخ گذشته باعث بروز مشکلات پوستی خواهد شد. بعد از باز کردن در کرم پودر باید بین 6 تا 12 ماه آن را استفاده کرد و بعد از این تاریخ دیگر قابل استفاده نخواهد بود چون باعث ایجاد جوش و آکنه روی پوست شما خواهد شد.

به خاطر داشته باشید لوازم آرایشی عمده خود را دور از فضاهای مرطوب، گرم و پر نور قرار دهید چون این محیط‌‌ها باعث رشد باکتری‌‌ها شده و لوازم آرایشتان را سریع فاسد می‌کنند.

 

 چه کارهایی در هنگام آرایش کردن احتمال رشد باکتری را افزایش می‌دهد؟

براش‌ها، فرچه‌ها و پدهای آرایشی به سادگی باکتری‌های موجود روی سطح پوست را به خود جذب می‌کنند و در صورتی که چند نفر به طور همزمان از این وسایل استفاده کنند باکتری به راحتی پخش می‌شود.

قراردادن محصولات آرایشی عمده در معرض نور آفتاب محیط را برای رشد باکتری‌ها فراهم می‌کند

اگر عفونتی در قسمتی از صورت وجود داشته باشد، استفاده از لوازم آرایش می‌تواند آن را بیشتر و شدیدتر کند

کدام محصولات آرایشی عمده باید هر سه ماه یک بار جایگزین شوند؟

چشم از مهم‌ترین اعضای بدن به شمار می‌آید. اگر برای چشم مشکلی پیش بیاید و دچار عفونت شود شاید دیگر قابل جبران نباشد.

به دلیل خطر ایجاد عفونت چشم، محصولات آرایشی این قسمت از صورت باید زودتر از سایر محصولات عوض شوند.

محصولات آرایشی چشم که مایع هستند مانند ریمل و خط چشم مایع محیط مناسب‌تری برای رشد باکتری دارند. کارشناسان می‌گویند ریمل باید هر ۳ ماه یک بار عوض شود.

 

اگذر بدنبال خرید عمده لوازم آرایشی اصل می باشید آرایشی عمده ماهتیکا اخرین انتخاب شماست ما در وب سایت آرایشی  خود یک دسته بندی جدید ب نام لوازم آرایشی عمده برای شما فراهم نمو ده ایم که میتوانید با

یک کلیک لیست قیمت عمده لوازم آرایشی اورجینال را مشاهده و در صورت انتخاب به راحتی خرید کنید .

 

 

آرایشی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.