مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای:

لوازم ارایشی کره ای

محصولات زیبایی کشور کره جنوبی جزو بهترین محصولات آرایشی و مراقبت پوست و مو در بین کشورهای جهان قرار دارد و به دلیل کیفیت بالای محصولات از محبوبیت بالایی برخوردارند. لوازم و محصولات برند آرایشی کره جنوبی در میان مردم ایران نیز محبوبیت بالایی دارند.

در این مطلب به چند برند آرایشی کره جنوبی که از بهترین‌ها هستند را به شما معرفی می‌کنیم. پوست زنان و مردان کشور کره زبان‌زد جهان است چون به پوست خود بسیار اهمیت می‌دهند و محصولات مراقبت پوستی و آرایشی کره بسیار عالی هستند.

برند محصولات آرایشی کره‌ای laneige

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

laneige یک برند خوب آرایشی در کشور کره است که با قدمتی نزدیک به 20 سال محصولات مراقبت از پوست را تولید می‌کند. برند لانیژ در سال 1994 کار خود را در این زمینه آغاز نمود. با این‌که لانیژ یک برند کره‌ای است اما اسم آن فرانسوی بوده و به معنای برف است. زیرا برف با خود ذهن‌ها را به پاکی و سفیدی می‌برد.

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

لانیژ با یک تکنیک، خود را از برندهای دیگر جداکرده است. کره ای ها معتقد هستند برای مراقبت از پوست باید مواد با کیفیت را برای محصولات استفاده کرد به همین دلیل برند لانیژ در محصولات مراقب خود از آب خالص هیمالیا استفاده می‌کند و این ماده را به عنوان ماده اصلی محصولات خود معرفی کرده‌اند که ایمنی و سلامت سلول‌های پوستی را تضمین می‌کند.

محصولات مختلفی از این برند در بازارها مانند آبرسان، ماسک شب، بالم لب و… موجود است که براحتی می‌توانید آن‌را تهیه و استفاده کنید.

برند some by mi 

برند some by mi جزو جدیدترین برندهای محصولات آرایشی و مراقبت از پوست در کره است که در مدت کوتاهی پس از موفقیت‌ها و دریافت جوایز مختلف محصولات خود را در حال حاضر به کشورهای امریکا، استرالیا، ایران، ژاپن، کانادا و… صادر می‌کند. برند سام بای می محصولات خود را با الهام از طبیعت تولید می‌کند.

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

این شرکت با ترکیب موادی برگرفته از طبیعت بدون مواد شیمیایی و مواد سرطان‌زا و… آماده‌سازی می‌کند. این برند کیت‌های مراقبتی دارد که طی 30 روز مشتریان معجزه را روی پوست خود احساس میکنند که شامل تونر، صابون، کرم و سرم است که به عنوان کیت مسافرتی معروف است. دیگر محصولات برند some by mi کیت‌های درمانی است که کار لایه‌برداری، تسکسن و روشن کننده پوست به کار می‌رود.

برند آرایشی کره‌ای cosrx

برند cosrx برند تازه نفس است که در سال 2013 پا به عرصه محصولات مراقبت از زیبایی گذاشت. شعار این شرکت نگه داشتن زیبایی در هر سنی با راه‌حل‌هایی که حول محور دارویی می‌گردد است. به همین منظور این شرکت محصولات مراقبت از پوست را بدون عطر و بو تولید می‌کند که خاصیت دارویی دارد.

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

این برند آرایشی کره‌ای در ایران بسیار پرطرفدار است
شرکت کازرکس دنبال زرق و برق محصولات خود نیست که از نظر ظاهری مشتریان خود را جذب کند. این شرکت با کیفیت بالای محصول به شهرت بسیاری در مدت کوتاهی در بین کشورهای جنوب شرقی آسیا و دیگر جهان‌ها کسب کرده است. برند cosrx محصولاتی مانند ضد آکنه، جوش‌های سر سیاه، محصولات برای پوست خشک و حساس و…. را تولید می‌کند.

برند Benton

برند Benton از سال 2007 کار خود را در زمینه‌ی مراقبت از پوست آغاز نمود. قبل از شروع فعالیت برند بنتون، یک دکتر کره‌ای برای درمان حساسیت پوستی برادرش یک محصول دارویی که از اسانس حلزون و زهر زنبور عسل بود ساخت و این باعث شد که به فکر یک برند باشد.

او به همراه برادرش برند Benton را تاسیس کردند و اولین محصول خود، که همان محصول حساسیت پوستی بود را به بازار عرضه کردند. این شرکت برای استفاده از محصولات خود از طبیعت الهام می‌گیرند و بیس اصلی محصولات دارویی بنتون عسل و حلزون است که خاصیت ترمیم‌کنندگی دارد.

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

برند بنتن یک شعار دارد که می گوید: “همه دوست دارند زیبا و جوان باشند، بنابراین ما با محصولات مفید زیست محیطی زمان را برای پوست شما به عقب برمی‌گردانیم. این شرکت برای این‌که مشتریان خود را بیشتر جلب کند از مواد پارابن، روغن‌های معدنی، الکل و… استفاده نمی‌کند و هیچ‌گونه مواد شیمیایی در محصولات خود به کار نمی‌برد.

این برند یک برند دارویی گیاهی نیز به شمار می‌رود. این برند دارای گواهی کرولتی فری از سازمان PETA و فاقد تست حیوانی است. به احتمال زیاد فیلم بنجامین باتن را دیده باشید پسری که پیر متولد می‌شود و با گذشت زمان هر روز جوان‌تر از دیروز می‌شود. محصولات برند بنتون نیز مانند سرگذشت بنجامین، با استفاده از آن هر روز جوان‌تر می‌شوید و پیری را به تعویق می‌اندازید.

در سال 2011 برند بنتون اقدام به صادر کردن محصولات خود کرد و تا به امروز به 40 کشور جهان مانند هند، لهستان، برزیل و… صادر می‌کند و به برند شناخته شده‌ای تبدیل شده است.

برند Farm Stay

در 10 سال گذشته برند فارم استی در کره جنوبی غوقا کرده است. این برند آرایشی کره جنوبی از پرفروش‌ترین برندهای آرایشی در ایران است که برای آمپول کلاژن فارم استی و کرم‌های دور چشم آن صف می‌کشند. البته محبوبیت این برند فوق‌العاده به ایران و کره محدود نمی‌شود، بلکه این محصولات آرایشی مراقبت از پوست در هند، آمریکا، آلمان، ژاپن و چین هم بسیار محبوب هستند.

شعار فارم استی ک به خواص حلزون اشاره دارد، “راز یک حلزون” است.

 

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای
مردم کره تحت تأثیر برنامه های تلویزیونی، تبلیغات و سنت ها بر مراقبت از پوست تمرکز می کنند. کره ای ها برای پوست یکدست و درخشان ارزش زیادی قائل هستند. زنان کره ای تمایل دارند رژیم مراقبت از زیبایی خود را متناسب با فصل تغییر دهند. آنها از انواع مرطوب کننده ها مانند کرم برای سفت کردن منافذ (کرم BB، بالم لکه ها یا بالم زیبایی) و لوسیون ها برای روشن کردن پوست (CC کرم، اصلاح رنگ یا کنترل رنگ) استفاده می کنند.

 

آرایش در کره جنوبی
کره ای ها به طور کلی هر روز آرایش می کنند. زیرا محافظت در برابر آفتاب را ارائه می دهد که یک نگرانی اصلی است. تمرکز اصلی مراقبت از پوست کره ای روشن کردن پوست است، به همین دلیل است که بسیاری از محصولات آرایشی کره ای خاصیت روشن کنندگی دارند.

صنعیت زیبایی در کره جنوبی
صنعت زیبایی کره ای اصطلاحی است که در سراسر جهان رایج شده است و برای کشور مزیت اقتصادی به ارمغان آورده است. گفته می شود محصولات زیبایی کره جنوبی با مواد طبیعی مانند ژله اسلایم و همچنین از عباراتی مانند “پوست شیشه ای” در بسته بندی آنها ساخته می شوند. به نظر می رسد اینها عامل شماره یک برای اینکه چرا در غرب محبوبیت زیادی پیدا کرده است، هستند. کشورها زیبایی کره ای فراتر از تولید مواد طبیعی خدمتکار است، یک روال پوستی 10 مرحله ای روزانه توسط مردم کره جنوبی انجام می شود تا به پوست رنگ پریده و درخشانی دست پیدا کنند که این کشور زیبا می داند.

 

این روش به صورت روزانه و 10 مرحله ای مراقبت از پوست شامل پاکسازی مضاعف به عنوان اولین مرحله است. که در آن ابتدا از روغن پاک کننده استفاده می شود. بعد از آن یک پاک کننده مبتنی بر آب استفاده می شود. گفته می شود که این به خلاص شدن از شر هر گونه باقی مانده در پوست شما و همچنین به گردش خون کمک می کند .

 

آرایش و مراقبت از پوست روزانه در کره
پوست لایه برداری، ماسک های خاک رس، سرم های ویتامین C برای کاهش چین و چروک، کرم دور چشم، و مرطوب کننده ها نیز بخشی از روتین هستند. کرم ضد آفتاب فقط در صورتی استفاده می شود که روتین در صبح انجام شود، همانطور که آخرین و یکی از مهمترین مراحل است. ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگرچه گفته می‌شود این روتین جام مقدس برای زیبایی کره‌ای است، اما همه 10 مرحله را دنبال نمی‌کنند، زیرا ممکن است برای برخی طاقت‌فرسا و گران تمام شود.

 

لوازم آرایش مردانه کره ای
خرید لوازم آرایش کره ای – مردان کره ای نیز به مراقبت از پوست علاقه دارند. برخی از کرم BB یا CC استفاده می کنند. خرید لوازم آرایشی که به طور خاص برای مردان در کره جنوبی تولید می‌شوند. بر تسکین پوست پس از اصلاح روزانه تمرکز دارند.

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

بهترین مارک لوازم ارایشی کره ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.