مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

پخش عمده انواع ماسک مو های فری سولفات

پخش عمده انواع ماسک مو های فری سولفات

پخش عمده انواع ماسک مو های فری سولفات:

آرایشی عمده، انواع ماسک مو های فری سولفات:

 

ماسک مو فری سولفات، یک نوع ماسک مراقبت از  است. فری سولفات به مواد شوینده‌ای گفته می‌شود که به طور معمول در شامپوها، رنگ‌های مو، کرم‌های مو و محصولات مراقبت از مو به کار می‌روند. می‌توان گفت که فری سولفات، گروهی از خانواده

سولفات‌ها هستند که می توانند موهای شما را خشک و متهی کنند و برخی از افراد ممکن است باعث التهاب و تحریک پوست سر گردن شوند.

اینجاست که ماسک مو فری سولفات برای تغذیه بدون نیاز به استفاده از شیمیایی‌های سخت، طراحی شده است. این ماسک‌ها با استفاده از مواد طبیعی و مغذی برای مراقبت از موها شامل روغن‌های گیاهی، جوانه گندم، آلوئه ورا، عصاره موم، همچنین

ویتامین ها و اسیدهای چرب امگا 3، 6 و 9 و نیز خواص ضد التهاب دیگر استفاده می‌کنند.

 

استفاده از ماسک مو فری سولفات به دلیل فراهم کردن مواد غذایی مورد نیاز مو، نه تنها به بهبود وضعیت موها کمک می‌کند، بلکه برای افزایش خاصیت ابریشمی، حجم مو، افزایش نرمی آن، برآوردن خشکی مو و همچنین بهبود کنترل موهای الکتریکی و

مفروض کننده عملکرد بهتر برای فیبر‌های مو به عنوان یک روش طبیعی و فوق العاده مفید شناخته شده است.

لازم به ذکر است که ماسک مو فری سولفات وجود دارد برای افرادی که به هر نوع حساسیت جلد سر علیه سولفات‌ها در ترکیبات محصولات آرایشی و بهداشتی دچار شده اند و می‌تواند به نرمی و لطافت خاصی برای موهای آن‌ها کمک کند.

 

 

ماسک مو برای موهای خشک و وز:

ماسک مناسب موهای خشک، وز و آسیب دیده غنی از پروتئین های مغذی شیر تحریک کننده رشد مو کاهش ریزش مو ترمیم و جوانسازی بافتهای آسیب دیده و تقویت آن ها موجب افزابش طراوت و شادابی مو.

روش مصرف :ابتدا موها را با شامپوی مناسب شسته، سپس مقداری از ماسک را از ابتدا تا انتهای ساقه پخش کرده ماساژ دهید تا ماسک به صورت یکنواخت پخش شود، در آخر پس از 2 الی 3 دقیقه شستشو دهید و به دلخواه خشک نمایید.

ماسک مو برای موهای خشک و وز:

موهای ما یکی از زیباترین و در عین حال شکننده‌ترین اجزای بدن ما هستند. از خوبی‌های این اجزای شکننده، این است که می‌توان با تغییر در مدل یا رنگ آن‌ها، تفاوت و تنوع دلپذیری را به وجود آورد. از وظایف این اجزا، علاوه بر زیبایی، می‌توان به

محافظت از پوست حساس سر نیز اشاره کرد. از آن جایی که این اجزا در تماس مستقیم با محیط خارجی هستند؛ می‌توانند آسیب‌های زیادی ببینند.

از جمله عوامل محیطی که می‌توانند زیبایی و طراوت موهای ما را به خطر بیاندازند، می‌توان دمای بالا و اشعه‌های مضر خورشیدی، آب و هوای نامطلوب، آلودگی‌های محیطی و… را نام برد.

ناگفته نماند که خود ما نیز در بسیاری از مواقع در آسیب رساندن به موهایمان، نقش پر رنگی داریم. انواع مواد شیمیایی مانند دکلره، رنگ، شامپو و سایر شوینده‌های خشن و نامناسب، همگی بسیار آسیب‌رسان هستند.

یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی که مو می‌بنید و پیامدهای بیش‌تری را نیز به دنبال خود دارد، خشکی مو است. موی خشک، زبر، گره‌خورده، دارای موخوره، شکننده و کدر است. برای درمان این مشکل، بهترین راه استفاده از انواع ماسک مو برای موهای خشک است.

بهترین ماسک های مو آبرسان می‌توانند خشکی موهای شما را به مرور برطرف کنند و موهایی لطیف و درخشنده را به شما هدیه بدهند. با رادیومدا همراه باشید تا انواع ماسک مو برای موهای خشک و بهترین گزینه‌های خرید ماسک مو آبرسان را بشناسید.

 

فواید و مزیت‌های استفاده از ماسک مو:

تثبیت رنگ موهای دکلره و رنگ شده،
درخشان کردن موها،
براق کردن و نرم کردن موها،
افزایش رطوبت‌رسانی به مو و جلوگیری از شکننده شدن موها،
جلوگیری از بروز موخوره،
حفظ سلامت پوست سر،
حفظ سلامت ریشه و پیاز مو،
تقویت موهای آسیب‌دیده و وز،
کاهش آسیب‌های ناشی از عدم مراقبت صحیح مو،
جلوگیری از تأثیر آلودگی‌های محیطی روی مو .

 

پخش عمده انواع ماسک مو های فری سولفات

پخش عمده انواع ماسک مو های فری سولفات

بهترین ماسک مو برای موهای خشک :

 ماسک مو فری سولفات یونیکو:

ماسک مو فری سولفات یونیکو حاوی اسید آمینه های مورد نیاز مو می‌باشد و برای نرمی و لطافت موهای شما بسیار مناسب است.

ماسک مو فری سولفات یونیکو برای مراقبت از سلامت موها بسیار کاربردی بوده و بعد از یکبار استفاده موهاییتان ابریشمی خواهد شد.

ماسک مو فری سولفات برای کسانی که موهایشان را کراتینه یا رنگ و دکلره کرده اند و دارای مو ها خشک و آسیب دیده هستند بسیار مناسب می باشد،

این ماسک مو یونیکو بدون سولفات و پارابون بوده و دارای امینو اسید لازم برای مو می باشد و همچنین ماسک مو فری سولفات حاوی روعن آرگان برای نرمی و لطافت بخشیدن به موها می‌باشد.

همچنین از خشک شدن و وزی موها جلوگیری کرده و آبرسانی می‌کند.

ماسک مو فری سولفات، خرید لوازم آرایشی اصل عمده و ماسک مو فری سولفات

فروشگاه ماه تیکا در تلاش است برای جلب رضایت مشتریان خود محصولات مراقبتی مو را با کیفیت بالا و قیمت مناسب جهت سفارش و خرید آنلاین در دسترس مشتریان عزیز قرار دهد.

قیمت شامپو و ماسک فری سولفات :

فروش عمده لوازم آرایشی فانتزی و فروش عمده لوازم آرایشی چینی در بازار بزرگ لوازم آرایشی عمده تهران

پخش عمده انواع ماسک مو های فری سولفات، لوازم آرایشی ماه تیکا و نمایندگی پخش عمده لوازم آرایشی

 

پخش عمده انواع ماسک مو های فری سولفات :

فروشگاه اینترنتی ماهتیکا  مرکزپخش محصولات مراقبت ازمو وارد کننده انواع ماسک موهای فری سولفات از ترکیه چین و دبی  ،

ارسال سفارشات پستی به سراسر ایران عزیز به صورت پستکس (ارسال سریع با هزیه بسیار ارزان ) ،و امکان خرید حضوری دربازار تهران

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید و همچنین اطلاع از آخرین جشنواره های فروش می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

پیج اینستاگرام لوازم آرایشی عمده ماهتیکا کانال لوازم ارایشی بهداشتی عمده ماهتیکا در تلگرام کانال تلگرام پیگیری سفارشات .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.