مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

پخش آرایشی، وارد کننده محصولات آرایشی

پخش آرایشی، وارد کننده محصولات آرایشی

پخش آرایشی، وارد کننده محصولات آرایشی:

آرایشی عمده، خرید عمده آرایشی:

 

پخش آرایشی

دو نوع توزیع برای مراقبت از زیبایی وجود دارد: سنتی و مستقیم.

توزیع سنتی شامل توزیع کنندگان، مشاوران فروش و نمایندگان فروش مستقل است. آنها روابط طولانی مدتی با خرده فروشان در بازار مورد نظر شما دارند، تیم های فروش برای معرفی برند شما

و ارائه پشتیبانی بازاریابی برای کمک به حساب های آنها در فروش محصولات شما.

آنها همچنین انبار می کنند، به حساب های خود ارسال می کنند و سفارش های مجدد را مدیریت می کنند. همه اینها هزینه دارد و قیمت گذاری توزیع کننده را برای ساختار قیمت ضروری می کند.

بهترین روابط توزیع کننده، مشارکت است. آنها می خواهند موفقیت شما را ببینند، زیرا وقتی این کار را می کنید، آنها نیز پول در می آورند.

بسیاری از برندهای نوظهور ارزش پیشنهادی توزیع سنتی را قدر نمی دانند.

توزیع مستقیم واسطه ندارد. شما مستقیماً به حساب ها می فروشید. شما یک تیم فروش استخدام می کنید. مارجین بیشتر است زیرا به توزیع کننده پول نمی پردازید.

با این حال، هزینه های بازاریابی و فروش شما احتمالاً بیشتر از شراکت با یک توزیع کننده است.

 

بسیاری از برندهای نوظهور ارزش پیشنهادی توزیع سنتی را قدر نمی دانند. حاشیه های بزرگتر جذاب هستند، اما هزینه بالای بازاریابی یک محصول را در نظر نمی گیرند.

اغلب، هزینه های توزیع مستقیم می تواند بیشتر از آنچه واسطه ها در توزیع سنتی درخواست می کنند باشد. توزیع سنتی را رد نکنید، مگر اینکه بدانید به نفع برند شما نخواهد بود.

 

پخش آرایشی، وارد کننده محصولات آرایشی:

 

راه اندازی یک تجارت زیبایی عمده فروشی سرمایه گذاری قابل توجهی را می طلبد. چنین سرمایه گذاری تنها با اتخاذ تصمیمات درست از همان ابتدا قابل محافظت است.

چه یک فروشگاه لوازم آرایشی فیزیکی باشد یا یک فروشگاه آنلاین، انتخاب محصولات مناسب برای موجودی یک گام حیاتی در راه اندازی یک تجارت عمده فروشی موفق محصولات آرایشی است.

انتخاب اشتباه محصولات ممکن است سرمایه شما را از بین ببرد و احتمالاً شما را ورشکسته کند.

 

برای تهیه محصولات آرایشی خود به صورت عمده، یا باید از طریق یک تامین کننده مراجعه کنید یا محصولات خود را مستقیماً از یک تولید کننده دریافت کنید.

لازم نیست نگران باشید زیرا بیشتر بازارهای آنلاین محصولات آرایشی برای گرد هم آوردن تولید کنندگان و تامین کنندگان واجد شرایط تلاش زیادی می کنند تا شما مجموعه ای برای انتخاب داشته باشید.

یک مثال خوب این است که Beauty Sourcing دارای پلتفرمی با هزاران تولید کننده و تامین کننده محصولات زیبایی است. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در انتخاب درست کمک می کند

ماه تیکا مرکز خرید عمده لوازم آرایشی ، برای مشاهده محصولات آرایشی اورجینال عمده اینجا را کلیک کنید.

پخش آرایشی، وارد کننده محصولات آرایشی ، لوازم آرایشی ماه تیکا و نمایندگی پخش عمده لوازم آرایشی

 

پخش آرایشی، وارد کننده محصولات آرایشی

پخش آرایشی، وارد کننده محصولات آرایشی

 

آرایشی عمده، خرید عمده آرایشی:

عمده فروشی-محصولات آرایشی
برند آرایش

هزاران برند لوازم آرایشی در سرتاسر جهان وجود دارد. با این حال، مصرف کنندگان تمایل دارند به برندهایی با محصولات زیبایی با کیفیت بالا تمایل پیدا کنند.

انتخاب محصولات از برندهایی که از چنین محبوبیتی برخوردار هستند، شروع خوبی برای تجارت زیبایی عمده فروشی شماست. همه چیز این است که به مشتریان آنچه می‌خواهند بدهیم.

 

پخش آرایشی

در دنیای زیبایی، همیشه طیف وسیعی از محصولات پرطرفدار وجود دارد و مانند همه چیزهای مد روز، فروش سریعی دارند. شما باید نوع آرایشی که مد روز است را پیدا کنید. این تنها راه برای پیشرو ماندن و راضی نگه داشتن مشتریانتان است.

قیمت محصولات آرایشی ممکن است از عرضه کننده به عرضه کننده دیگر متفاوت باشد. به عنوان یک عمده فروش، باید بدانید که مشتریان شما ممکن است مایل باشند برای محصول زیبایی که انتخاب می کنید، چه هزینه ای بپردازند.

سپس قیمتی که انتظار دارید محصولات زیبایی را از تامین کننده یا سازنده دریافت کنید، مشخص می کند. علاوه بر این، قبل از تعیین قیمت عمده فروشی، باید هزینه های حمل و نقل و هزینه های انبار را در نظر بگیرید.

هدف این است که مطمئن شوید محصولاتی را انتخاب می کنید که برای بازار هدف شما مقرون به صرفه هستند.

 

تولید کنندگان آرایش های مختلف در زمینه های مختلف محصولات زیبایی تخصص دارند. تولیدکنندگانی که در انواع خاصی از محصولات زیبایی تخصص دارند، اغلب محصولات باکیفیت دارند.

اگر خارج از تخصص یک شرکت سفارش دهید، احتمال دارد که آنها برون سپاری کنند. علاوه بر اینکه نمی‌توانید کیفیت محصولات را تضمین کنید، احتمالاً محصولات زیبایی را با قیمت‌های متورم دریافت خواهید کرد که سپس به مصرف‌کنندگان منتقل

می‌کنید.

محصولات آرایشی عمده فروشی که برای کسب و کار خود انتخاب می کنید باید در حد بودجه شما باشند. اگر بودجه شما محدود است، محصولات گران قیمت نخرید.

در عوض، به سراغ محصولاتی بروید که مقرون به صرفه هستند، زیرا خرید عمده آسان تر خواهد بود.

پخش آرایشی

نوع آرایشی که می فروشید باید هر زمان و هر کجا که مشتری شما سفارش می دهد به راحتی قابل دسترسی باشد. به یاد داشته باشید که ایده عمده فروش محصولات زیبایی، پر کردن شکاف بین تولید کننده و مصرف کننده است.

انتخاب محصولات زیبایی که به صورت محلی ساخته نمی شوند، مستلزم داشتن یک تولید کننده با خط لوله برای ارسال روان محصولات است.

 

قبل از ورود به تجارت عمده فروشی لوازم آرایشی، باید بازار هدف خود را شناسایی کنید. آیا این افراد پرخرج هستند یا افراد با درآمد متوسط؟ علاوه بر این، باید تصمیم بگیرید که به دنبال کدام یک از جمعیت‌شناسی هستید، خواه جوانان باشند یا

جمعیت‌های مسن‌تر. پاسخ به این سوالات کلیدی برای کمک به تصمیم گیری در مورد نوع محصولاتی که برای کسب و کار عمده فروشی خود انتخاب می کنید، مهم است.

 

قوانین موجود در مورد واردات محصولات زیبایی نیز ممکن است به شما در انتخاب محصولات زیبایی برای تجارت عمده فروشی خود کمک کند.

به عنوان مثال، شما نمی توانید محصولات زیبایی را که در کشور ممنوع شده اند وارد کنید و همچنین نمی توانید محصولاتی را از کشورهای دشمن وارد کنید یا بفروشید.

پخش آرایشی، وارد کننده محصولات آرایشی:

 

فروشگاه اینترنتی ماهتیکا وب سایتی جهت خرید عمده لوازم آرایشی فانتزی و ارزان در  بازار بزرگ تهران و بندر گناوه،

وارد کننده مستقیم محصولات آرایشی بهداشتی ، نماینده فروش خوشبو کنندهوا ایفل ،  دارای نماد اعتماد

الکترونیک ، درگاه ایمن بانکی ، ارسال سفارشات پستی به سراسر ایران ، امکان خرید حضوری

برای مشاهده محصولات مشابه، می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

پیج اینستاگرام لوازم آرایشی عمده تهران پیج لوازم آرایشی عمده ماهتیکا در تلگرام . کانال تلگرام پیگیری سفارشات .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.