مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

همه چیز درباره عطر گرمی، پخش عمده عطر گرمی

همه چیز درباره عطر گرمی

همه چیز درباره عطر گرمی، پخش عمده عطر گرمی:

آرایشی عمده، عطر گرمی:

عطر گرمی همان ماده خالص و روغنی است که به عنوان بخش اصلی ترکیبات معطر استفاده میشود.

ادکلن ها، بادی اسپلش ها و … از ماده اصلی عطر گرمی و اسانس خالص به همراه حلال عطر تشکیل شده اند.

 

عطرهای گرمی با توجه به شرکت های تولید کننده قیمت ها و کیفیت های متفاوتی دارند

عطر گرمی در واقع مایعی روغنی با پایه تشکیل دهنده نفت می‌باشد که طی مراحل و فرمولاسیون خاصی که بر روی آن اعمال می‌شود، به عطر هایی در رایحه های مختلف و متنوع تبدیل میشود.

آرایشی عمده، عطر گرمی:

در دنیای امروز، از این دست سوالات، زیاد میشود پرسید. جهان امروز با صنعتی شدن خود باعث افزایش بیشمار جمعیت شده است و حالا این جمعیت زیاد جز با صنعتی بودن امکان ادامه‌ حیات ندارد.

جمعیت زیاد خود به خود به سمت استفاده از محصولات صنعتی و شیمیایی حرکت میکند. همانند بسیاری از مواد غذایی که به صورت شیمیایی تهیه میشوند.

 

اما اگر بخواهیم در مورد اسانس عطر و عطر روغنی صحبت کنیم باید ببنیم که این ضرر در مقایسه با چه چیزی مطرح میشود.

اگر ضرر عطر گرمی در مقابل عطرهای طبیعی (که دیگر وجود ندارند ) مانند مشک آهو مطرح میشود، باید گفت که بله. قطعا عطرها و اسانس‌ها ضرر دارند.

اما اگر بخواهیم این مقایسه را بین اسانس‌های روغنی و ادکلن ها انجام دهیم، با قطعیت میشود گفت که نه، ضرری ندارند.

 

تفاوتی که بین عطرهای گرمی و ادکلن‌ها وجود دارد، در درصد اسانس و همچنین کیفیت رایحه و هنرمندانه بودن رایحه است.

البته این را هم باید یادآور شد که هرمحصولی که تولید میشود، کیفیت‌های متفاوتی دارد.

 

کپی‌های زیادی از هرچیزی وجود دارد که به خاطر کم‌کردن هزینه‌ها و عدم نظارت‌های بهداشتی، محصولات کپی شده ضررهای زیادی دارند.

مانند تفاوت نوشابه کوکاکولا و یک برند نامعتبر و نادیده‌ی نوشابه. در عطرها و ادکلن‌ها هم همین موضوع وجود دارد. مانند تفاوت ادکلن‌های شرکت‌های معروف و ادکلن‌های کپی شده.

اما صحبت ما در اینجا در مورد اسانس‌های اصلی و خالص شرکت‌های معتبر دنیاست. یعنی عطرهایی که ماه24 برای استفاده دوستان خود آماده میکند. محصولات شرکت‌های معتبر سوییسی و فرانسوی.

همه چیز درباره عطر گرمی

همه چیز درباره عطر گرمی

ماه تیکا مرکز خرید عمده لوازم آرایشی ، برای مشاهده محصولات آرایشی اورجینال عمده اینجا را کلیک کنید.

همه چیز درباره عطر گرمی، پخش عمده عطر گرمی، لوازم آرایشی ماه تیکا و نمایندگی پخش عمده لوازم آرایشی

 

عطر گرمی چی خوبه ؟

در واقع تمام عطرهای گرمی که از شرکت های معتبر تهیه بشوند، کیفیت و سلامت خوبی دارند. اما خرید عطر گرمی باید از مکان های معتبر ضورت بگیرد. از جایی که از اصالت عطرهایشان مطمئن باشیم.

اما در ادامه چند عطر خوشبو با رایحه ای فوق العاده معرفی شده است که شما میتوانید آنها را در حجم دلخواه و با گارانتی بی قیدوشرط از ماه24 تهیه کنید و از رایحه آنها نهایت لذت را ببرید.

 

شرکت های ساخت اسانس عطر گرمی:

شرکت‌های اسانس سازی در دو زمینه‌ی عطر آرایشی بهداشتی و خوراکی فعالیت میکنند. در مواردی حتی سازنده‌ی اصلی یک رایحه همین شرکت‌ها هستند که این رایحه را برای برند‌های عطر و ادکلن تولید میکنند.

مانند برند تام فورد بلک ارکید که این رایحه را شرکت جیوادان برای برند تام فورد آماده کرده است.

شرکت‌هایی که ما از آنها نام میبریم شرکت‌های جیوادان و لوزی سوییس و اکسپرشنز فرانسه هستند. شرکت‌هایی معتبر که در زمینه اسانس‌های روغنی و عطرهای خوراکی فعالیت دارند.

این شرکت‌ها دارای استاندارد و گواهی‌های ایزو معتبر اروپایی هستند.

عطر گرمی، شرکت جیوادان | Givaudan:

این شرکت سوییسی در سال 1985 تاسیس شد و در سال 2009 توانست عنوان برترین شرکت عطر و ادکلن سازی در دنیا را کسب کند. جیوادان از آن سال تا سال 2020 همچنان به عنوان برترین شرکت تولیدی عطر در

جهان فعالیت میکند. این شرکت فعالیت خود را در جهان در زمینه‌ی عطرهای خوراکی ،بسیار گسترش داده است و اکنون با بیش از 16 هزار نفر نیروی انسانی و بیش از 80 کارخانه در سراسر جهان فعالیت دارد.

 

عطر گرمی، شرکت لوزی | LUZI:

شرکت لوزی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید عطرهای غیرسمی و اسانس‌های روغی و خوارکی است. این شرکت کار خودش را از سال 1927 آغاز کرده است. این شرکت تحت نظر سازمان بهداشت و درمان

سوییس و اتحادیه اروپا کار میکند و دارای گواهینامه‌های بهداشتی ایزو میباشد.

شرکت لوزی از برترین و پر دامنه‌ترین شرکت‌های عطر سازی دنیاست. به طوری که در بسیاری از کشورهای جهان دارای نمایندگی و شرکت تولید عطر و اسانس می‌باشد.

این شرکت در سوییس فعالیت خود را آغاز کرده است و بخش زیادی از خاطره‌هایی که برای مردم دنیا ساخته شده است، توسط این شرکت اتفاق افتاده است.

 

ما در فروشگاه آرایشی عمده ماهتیکا با استفاده از برترین برندهای عطرسازی در دنیا، خطرات استفاده از مواد شیمیایی را به طور کلی کاهش داده ایم.

ما در این فروشگاه سعیمان بر این است که اسانس‌ها را بدون افزودن هیچ موادی به دست شما برسانیم. عطری که در این فروشگاه عرضه میشود به صورت خالص و روغنی میباشد.

 

اسانس‌ها و عطرهای گرمی:

به طور کلی در مورد ضرر عطرهای اسانسی میتوان گفت که هیچ تفاوتی با نوع ادکلن خود ندارند، چه بسا بسیاری از این رایحه‌های ادکلن‌ها را همین شرکت‌های معتبر جهانی برای برندهای عطر ساخته اند.

نکته ای که ممکن است باعث ضرر عطرهای گرمی شود استفاده از برندهای غیر معتبر است که این ضرر برای ادکلن های غیرمعتبر هم صادق است.

و ضرر دیگری که وجود دارد، استفاده از این عطرها در رول‌های پلاستیکی است. که در صورت استفاده از فیکساتور و ظروف شیشه ای میتوان این عارضه را به طور کلی از بین برد.

 

عطر های روغنی چگونه تولید می‌شوند؟

معمولا تولید انواع عطر های گرمی و روغنی بر خلاف بسیاری از عطر و ادکلن ها که به صورت طبیعی تولید می‌شوند، به صورت صنعتی و غیر طبیعی انجام می‌شود. و همانطور که گفتیم مواد و ترکیب اصلی در تولید این نوع

عطر ها، نفت می‌باشد که طی گذراندن مراحلی خاص به عطر گرمی تبدیل می‌شود.

دلیل تولید عطر های گرمی به صورت صنعتی نیز، عدم وجود رایحه های مورد نظر عطرسازان در طبیعت است که یافت نمی‌شود و نمی‌توان روغنهای اساسی را از طبیعت دریافت کرد. به همین دلیل از مواد شیمیایی مصنوعی

برای تولید این نوع عطر ها استفاده می شود.

 

ترکیباتی که در تولید عطر های گرمی به کار می‌رود نیز معمولا به شرح زیر هستند:

اتانول
کالون
ایسو سوپر
عنبرگریس
هدیون
ایندول
مشک

مزایای خرید عطر گرمی:

  • عطر های گرمی به صرفه تر از ادکلن ها هستند
  • غلظت روغنی نسبتا بالا و خوبی دارند
  • اکثرا به نسبت قیمت از کیفیت، پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند
  • امکان خرید عطر گرمی مورد نظر در حجم های دلخواه با کمترین محدودیت وجود دارد
  • موارد و گزینه های پیش رو در انتخاب شیشه عطر بیشتر خواهد بود در حالی که ادکلن ها خود شیشه های منحصر بفرد و ثابتی دارند
  • امکان ترکیب و خلق یک رایحه‌ی جدید که میتواند به امضای شخصی برای شما تبدیل شود
  • نسبت به بسیاری از ادکلن ها طبیعی نیستند و ممکن است باعث آلرژی و یا ایجاد حساسیت های پوستی شوند

 

آرایشی عمده، همه چیز درباره عطر گرمی:

پخش عمده عطر گرمی

فروشگاه اینترنتی ماهتیکا نمایندگی پخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار بزرگ تهران و بندر گناوه، وارد کننده مستقیم محصولات آرایشی بهداشتی ، نماینده فروش خوشبو کنندهوا ایفل ،  دارای نماد اعتماد

الکترونیک ، درگاه ایمن بانکی ، ارسال سفارشات پستی به سراسر ایران به صورت پستکس (ارسال سریع با هزیه بسیار ارزان ) و امکان خرید حضوری

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید و همچنین اطلاع از آخرین جشنواره های فروش می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

پیج اینستاگرام لوازم آرایشی عمده ماهتیکا کانال لوازم ارایشی ارز  قیمت و عمده ماهتیکا در تلگرام . کانال تلگرام پیگیری سفارشات . پیج فروش عمده لوازم آرایشی ما در روبیکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.