مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

ماه تیکا، معتبرترین نمایندگی ایفل در سراسر ایران

ماه تیکا، معتبرترین نمایندگی ایفل در سراسر ایران

ماه تیکا، معتبرترین نمایندگی ایفل در سراسر ایران:

ماه تیکا نمایندگی پخش ایفل

بوییدن رایحه خوش همواره حس و حال نشاط و سرزندگی و شادابی را به ارمغان می آورد. به همین خاطر است که بسیاری از افراد همواره در تلاش بوده‌اند تا خود و محیط اطرافشان از رایحه مطبوع برخوردار باشد.

به همین دلیل، محصولات متنوعی همچون عطرها و انواع اسانس و خوشبوکننده‌ها تولید شده است.

انواع مختلفی از این خوشبوکننده ها پرطرفدار در مکان‌هایی همچون اداره، سالن‌های اجتماع، محیط کار، باشگاه، خانه و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از برندهای مطرح و با کیفیت و نامدار در این حوزه، خوشبوکننده ایفل می‌باشد

که مطابق با هر سلیقه‌ای دارای تنوع رایحه همچون پای سیب، کارامل، قهوه، شکلات، دارچین، وانیل، کاکائو، میوه‌های تابستانی همچون انبه و هلو و عطرهای خاص مانند اقیانوس می‌باشد.

علاوه بر کیفیت بالای این محصولات، ظاهر ساده و فانتزی بسیار زیبای آن سبب شده تا به عنوان یک وسیله تزیینی نیز کاربرد داشته باشد.

ماه تیکا، معتبرترین نمایندگی ایفل در سراسر ایران

ماه تیکا نمایندگی اصلی خوشبوکننده ایفل

استفاده از یک اسانس که بوی ملایم و آرامش بخشی دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای این افرادی که به رایحه تند عود حساسیت دارند، باشد.

بوی بسیار ملایم محصولات ایفل موجب شده تا حس آرامش در محیط انتشار یابد و تسکین سردرد، رفع خستگی و آرامش اعصاب را به همراه داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های خوشبوکننده ایفل، الکل چرب موجود درون آن می‌باشد که باعث می‌شود تا محیط ضد عفونی گردد و هوایی پاک و بدون هیچ آلودگی به داخل ریه راه یابد.

از این رو استفاده از این خوشبوکننده در محیط‌های شلوغ بسیار کاربردی و موثر است.

برند ایفل از سال 2011، به واگذاری حق نمایندگی در سطح جهان اقدام نموده و هم اکنون نیز دارای بیش از 2000 نمایندگی در کشور ترکیه و سایر کشور‌ها از جمله ایران می‌باشد.

ماه تیکا به عنوان یک مرجع کامل در این حوزه و نمایندگی اصلی خوشبوکننده ایفل افتخار دارد تا این محصولات را بالاترین کیفیت در اختیار هموطنان گرامی قرار دهد.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی ماه تیکا و مطالعه اطلاعات درج شده بر روی تولیدات ایفل، رایحه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

ماه تیکا، معتبرترین نمایندگی ایفل در سراسر ایران

ماه تیکا، معتبرترین نمایندگی ایفل در سراسر ایران

ماه تیکا نمایندگی پخش عمده خوشبوکننده ایفل

برای استفاده از خوشبوکننده ایفل، فقط کافیست چوب های داخل بسته را داخل مایع آن قرار دهید. رایحه خوشبو ایفل از طریق چوب ها به سرعت در هوا منتشر خواهد شد.

به منظور استفاده طولانی مدت و کاهش سرعت تبخیر نیز می‌توانید تعداد چوب‌ها را کم کرده و یا آن‌ها را کوتاه کنید.

همچنین با خارج کردنچوب ها از درون مایع، انتشار رایحه را می‌توانید متوقف نمایید.

با توجه به سادگی استفاده از این تولیدات و استقبال بی‌نظیر افراد، بسیاری از فروشگاه‌ها اقدام به عرضه آن نموده‌اند که همین عامل سبب گشته است تا نمایندگی پخش عمده خوشبوکننده ایفل در ایران افزایش

یابد. اما باید توجه داشت که محصول مذکور را از نمایندگی معتبر تهیه کنید.

 

فروشگاه ماه تیکا، نماینده اصلی پخش فروش عمده خوشبو کننده هوا ایفل ترکیه EYFEL در تهران

خوشبو کننده هوا ایفل EYFEL، خوش بو و معطر بوده و بصورت مایع در ظرف شیشه ای زیبا، به همراه 4 چوب نازک (نی چوبی) ارائه می گردد. این خوشبو کننده، محصول کشور ترکیه است.

خوشبو کننده هوای ایفل EYFEL یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین خوشبو کننده های مورد استفاده در ایران و ترکیه بوده که مستقیماً از ترکیه وارد ایران می‌شود

و توسط فروشگاه آرایشی ماه تیکا بصورت خرده فروشی و عمده فروشی در شهر تهران و سایر نقاط ایران به فروش می رود.

خوشبو کننده های ایفل ظاهری بسیار زیبا و جذاب و فانتزی دارند و شامل یک ظرف شیشه ای شفاف، دوعدد درپوش و چهار عدد چوب نازک یا همان نی چوب می‌باشند.

داخل ظرف شیشه ای خوشبو کننده ایفل، مایع خوشبو کننده با رایحه های بسیار دلپذیر قرار دارد و توسط دو عدد درپوش که روی آن قرار گرفته است، محکم شده است.

در میان خوشبوکننده های چوبی زیادی که در ایران موجود می‌باشد کیفیت اسانس خوشبو کننده ایفل بسیار بالا می‌باشد.

از برتری های این محصول نسبت به خوشبوکننده های شبیه خود می‌توان به پخش بوی بالای این محصول اشاره کرد همچنین ماندگاری این محصول نیز مناسب می‌باشد.

 

ویژگی های خوشبوکننده ایفل درجه یک:

مهم‌ترین ویژگی یک خوشبو کننده درجه یک پخش بوی آن خوشبوکننده می‌باشد همچنین ماندگاری و قیمت مناسب محصول از دیگر ویژگی‌های یک خوشبوکننده درجه یک می‌باشد.

این ویژگی‌ها همگی در مورد خوشبوکننده ایفل ترکیه صدق می‌کند و این خوشبوکننده از با کیفیت ترین ها در این حوزه می‌باشد.

خوشبوکننده ایفل در پک های مختلف ۱۲۰ میل و اسپری و ایفل ماشینی در بازار موجود می‌باشد.

 

ماه تیکا، معتبرترین نمایندگی ایفل در سراسر ایران

ماه تیکا، معتبرترین نمایندگی ایفل در سراسر ایران

پخش سراسری اسانس خوشبو کننده ایفل:

فروشگاه ماه تیکا در تلاش است پخش اسانس ایفل ترکیه ای اصل را درانواع سایز های مختلف و همچنین در انواع رایحه‌های مختلف و متناسب با سلیقه های مختلف در اختیار فروشندگان عزیز قرار دهد.

شما فروشندگان و مشتریان عزیز می‌توانید برای اطلاع از انواع رایحه‌ها و قیمت عمده خوشبوکننده ترکیه ای ایفل را از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را کسب نمایید.

ماهتیکا مرکز فروش اسپره هوا ایفل عمده:

فروشگاه اینترنتی ماهتیکا دارای نماد اعتماد الکترونیک، درگاه ایمن بانکی، می باشد. برای مشاهده محصولات مشابه به کانال محصولات آرایشی عمده مادر تلگرام  و یا پیج اینستاگرام لوازم آرایشی عمده ما مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.