مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

تاثیر ریمل در زیبایی چشمان شما

فروش عمده ریمل

ریمل و تاثیر آرایش چشم در زیبایی صورت

زیبایی مژه‌هایتان در آرایش تأثیر بالایی دارد. برای اینکه زیبایی خود را بیشتر کنید می‌بایست از ریمل استفاده کنید. ریمل یکی از پرطرف‌دارترین لوازم آرایشی می‌باشد. این محصول با قابلیتی که دارد زیبایی خاصی را به چشمانتان می‌بخشد. خانم‌های زیادی برای زیبا شدن چشم‌هایشان از ریمل استفاده می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید استفاده از ریمل برای شاداب کردن چشم‌ها می‌باشد. زیرا باعث ایجاد تضادی بین سفیدی چشم و همچنین پلک‌ها می‌شود. ریمل‌ها دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر کدام کارایی خود را دارند. برای مثال بعضی از ریمل‌ها باعث پرپشت کردن مژه‌ها می‌شوند. همچنین باعث می‌شود چشمان شما ریزتر و یا درشت‌تر نشان داده شود. با استفاده از بعضی از ریمل‌ها مژه‌های شما به هم چسبیده می‌شود. در این صورت شما ریمل مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید.

حال بهتر است به معرفی انواع ریمل بپردازیم :

  1. ریمل بلند کننده
  2. ریمل حجم دهنده
  3. ریمل حالت دهنده
  4. ریمل ضد آب

1. ریمل بلند کننده :

این نوع ریمل برای افرادی که مژه های کوتاهی دارند استفاده می شود. جنس این نوع ریمله ا از الیاف است و به راحتی روی مژه می خوابد و آن را بلندتر جلوه می دهد.
اگر دوست دارید چشم های کشیده و جذاب تری داشته باشید از این ریمل در انتهای مژه های خود استفاده کنید تا مژه های کشیده و بلندتری داشته باشید.
برس ریمل بلند کننده دندانه دار کوتاه است که مژه ها را دانه دانه تفکیک می کند. فرچه ریمل بلند کننده کمک میکند که مواد روی هر کدام جداگانه بخوابد و بلندتر نشان داده شوند.

2.ریمل حجم دهنده :

کاربرد این ریمل برای افرادی است که دارای مژه های بلندی هستند و می خواهند به کمک ریمل حجم دهنده مژگانی پرحجم و پرتر داشته باشند. برس ریمل های حجم دهنده بیشتر بزرگ هستند تا همه مژه ها را بپوشانند و رنگ دهند.

3.ریمل حالت دهنده یا فر کننده  :

این نوع ریمل کمک می کند که مژه ها حالت فر و برآمدگی خوبی داشته باشند. شکل برس ریمل های حالت دهنده منحنی مانند می باشند.

4.ریمل ضد آب :

این نوع ریمل همانطور که از نامش معلوم است دارای موادی است که باعث می شود مواد ریمل در اثر برخورد آب و گریه نریزد و زیر چشم را سیاه نکند.

استفاده مداوم از ریمل های ضد آب به علت غلظت بالا و پاک شدن سخت برای آرایش روزانه و مداوم پیشنهاد نمی شود٬ زیرا به مرور زمان باعث ریزش مژه می شود.

 

طریقه صحیح ریمل زدن :

اولین قدم انتخاب و خرید ریمل مناسب بر اساس نوع مژه‌های شماست. اگر مژه‌های کوتاه و کم پشتی دارید حتماً اولویت خود را در خرید ریمل‌های حجم دهنده و بلند کننده بگذارید. خوشبختانه امروز بازار پر از برندهایی است که هر دو کار را باهم انجام می‌دهند!

قدم بعدی نحوه صحیح استفاده از ریمل است! بهتر است پیش از زدن ریمل برای نتیجه بهتر و حجیم‌تر یا مشکی‌تر دیده شدن مژه‌ها با استفاده از مداد یا سایه سیاه بن مژه یا همان ریشه مژه‌هایتان را کمی سیاه کنید. بعضی افراد از داخل چشم و بعضی از روی آن این کار را انجام می‌دهند. انتخاب این مورد کاملاً بستگی به حالت چشم و سلیقه خودتان دارد. اما انجام این عمل از خارج چشم و بر روی بن مژه باعث می‌شود که پس از زدن ریمل چشم‌های شما بزرگ‌تر و درشت‌تر به نظر برسد.

قدم بعدی استفاده از فرمژه است. فراموش نکنید که فرمژه تأثیر بسیاری در بلند کردن، مرتب کردن و حالت دادن به مژه‌های شما را دارد. برای استفاده از فرمژه، آن را روی ریشه مژه قرار دهید اما مراقب باشید که به پلک‌هایتان آسیب نرسد و فشار زیادی نیز ایجاد نشود.

در قدم بعدی ریمل را با حرکتی بسیار آرام بر روی بن مژه قرار دهید و به آرامی رو به بالا بکشید. سپس برس ریمل را از خارج چشم روی مژه‌هایتان بکشید زیرا این عمل باعث می‌شود که مژه‌های شما کاملاً رنگ بگیرد و از بیرون نیز مرتب و سیاه دیده شود. در مرحله بعد یک بار دیگر ریمل را از داخل و روی بن مژه به سمت بیرون و بالا بکشید. اگر می‌خواهید تأثیر بیشتری را مشاهده کنید، برس ریمل را بر روی بن مژه گذاشته، یک بار به سمت چپ، یک بار به سمت راست و در نهایت به سمت بالا و آرام حرکت دهید. این عمل علاوه بر مشکی کردن و پر پشت‌تر کردن مژه‌ها، کمک می‌کند مژه‌های شما بلند و مرتب نیز به نظر برسد.

لازم به ذکر است که عمل ریمل زدن به سمت بالا را آهسته و با حوصله انجام دهید تا از چسبیدن مژه‌هایتان به یکدیگر جلوگیری کنید. تکرار این عمل باعث می‌شود که مژه‌های شما تا حد امکان بلند شده و بسیار خوش فرم به نظر برسد. دقت کنید که ریمل زدن را از وسط مژه‌ها شروع نکنید و هربار پیش از کشیدن ریمل، برس را بر روی بن مژه قرار دهید و از ریشه مژه آن را ادامه دهید. برای حالت دادن مژه‌های ظریف‌تر نزدیک به چشم نیز می‌توانید از سر برس ریمل استفاده کنید.

بعد از ریمل زدن، اجازه بدهید ریملتان کمی خشک شود و سپس اگر احساس کردید که تارهای مژه در جایی به هم چسبیده‌اند به آرامی یک برس مژه را بر روی آن بکشید تا جدا شوند. همیشه تمیز بودن و مرتب بودن آرایش چشم و خصوصاً ریمل زدن را در اولویت خود قرار دهید.

فروشگاه لوازم آرایشی ماه تیکا با انواع ریمل های با کیفیت در خدمت مشتریان عزیز می باشد

برای مشاهده ریمل ها اینجا را کلیک نمایید.

سخنی کوتاه برای خریداران عمده لوازم آرایشی :

فروشگاه اینترنتی ماهتیکا با تجربه بالای 17 ساله در عرصه تولید و پخش محصولات آرایشی و بهداشتی به خریدارن خود همیشه توصیه میکند که حتما در سبد خرید از لوازم آرایشی مجوز دار استفاده کنید، برای مشاهده این محصولات همراه با قیمت به کانال ما در تلگرام  و یا پیج اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

مه تیکا بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی در بازار تهران می باشد.

instagram           telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.