اخبار حوزه آرایشی بهداشتی

کاترینا کیف و تلاش برای ثبت جهانی برند خود

کاترینا کیف و تلاش برای ثبت جهانی برند خود

کاترینا کیف و تلاش برای ثبت جهانی برند خود :

خانوم کاترینا کیف که اصالت هندی انگلیسی دارد و بازیگر مطرح سینما بالیوودی  می باشد، برند خود را در بریتانیا راه‌اندازی کرده.

 تولید لوازم آرایش با کیفبتی در حد اتحادیه اروپا و قیمت مناسب . این بازیگر بالیوود (یکی از پردرآمدترین بازیگران هند) می‌گوید: «من اغلب خودم برای فیلم‌هایی که نیاز به تنوع و اصالت داشتند، آرایش می‌کردم.» «این به من درک عمیقی از کیفیت محصولات آرایشی ارائه داده مانند  ماندگاری طولانی، راحتی و حفظ سلامت پوست و غیره .»

در سال ۲۰۱۹، کایف با Nykaa، بزرگترین پخش لوازم آرایشی هند، برای راه‌اندازی Kay Beauty (که ۵۱ درصد سهام آن متعلق به Nykaa است) همکاری کرد. از آن زمان، این برند به یک داستان موفقیت منطقه‌ای تبدیل شده است و به ارزش ناخالص کالا ۲۴۰ کرور روپیه (تقریباً ۲۸ میلیون دلار) برای سال منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۵ رسیده و تا به امروز به بیش از ۲.۵ میلیون مشتری خدمات ارائه می‌دهد. در حالی که چندین ستاره سینمای هند، از جمله دیپیکا پادوکون و کریتی سانون، خطوط تولید لوازم آرایشی خود را راه‌اندازی کرده‌اند، Kay Beauty پیشرفت چشمگیری داشته است – و اکنون گسترش جهانی را در چشم‌انداز خود دارد. پس از نقل مکان به امارات متحده عربی در سال گذشته، Kay Beauty در ۳ سپتامبر در فروشگاه لوازم آرایشی بریتانیایی Space NK مستقر خواهد شد ، و در آرایشی عمده ماهتیکا نیز قصد ارائه محصولات این برند را در آینده ای نزدیک داریم. منع خبر وب سایت voguebusines.

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویر ممکن است شامل موارد زیر باشد: ماتومیلا دالیا مجاهد کاترینا کایف افراد شخص عکس گروهی بزرگسالان لوازم جانبی و جواهرات

تصویر ممکن است شامل موارد زیر باشد: ماتومیلا دالیا مجاهد کاترینا کایف افراد شخص عکس گروهی بزرگسالان لوازم جانبی و جواهرات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مارگارت میچل، مدیر ارشد بازرگانی Space NK، می‌گوید: «برند Kay Beauty اولین برند هندی است که ما به فروشگاه‌های خود می‌آوریم. ما این را به عنوان یک محرک جذب مشتری می‌بینیم.» و او این را واجد شرایط می‌داند – میچل معتقد است که این برند با مخاطبان گسترده‌تری طنین‌انداز خواهد شد. «ما همیشه در جستجوی برندهای پرطرفدار و نمادهای آینده هستیم. چیزی که Kay Beauty را منحصر به فرد می‌کند، میزان تقاضای موجود برای این برند در بازار داخلی آن است – واضح است که این برند و کاترینا چیزی را خلق کرده‌اند که توجه مشتری را به خود جلب کرده است. به نظر می‌رسد هر عرضه سریع‌تر از عرضه قبلی به فروش می‌رسد و عشق به محصول – روغن‌های لب، خط چشم کاجال و غیره – بسیار زیاد است. ما از همکاری با این برند و درک طرفداران آنها می‌دانیم که تقاضای قابل توجهی برای این برند در بریتانیا وجود دارد، بنابراین Space NK خانه‌ای طبیعی برای آن است.»

این برند ابتدا در فروشگاه‌های منتخب، از جمله آکسفورد سیرکوس، وستفیلد وایت سیتی، لستر و بیرمنگام بول‌رینگ، عرضه خواهد شد. با این حال، میچل می‌گوید که برنامه این است که با افزایش آگاهی و تقاضا، آن را به فروشگاه‌های بیشتری عرضه کنیم. او اضافه می‌کند: «ما انتظار داریم استقبال زیادی از آن شود.»

کی بیوتی به دیگر برندهای هندی که در حال حاضر در بازار بریتانیا حضور دارند، مانند کاما آیورودا، فارست اسنشالز و اینده وایلد، خواهد پیوست. با این حال، کایف معتقد است که رویکردش متمایز است. کی بیوتی با هشتگ #ItsKayToBeYou از این ایده حمایت می‌کند که زیبایی ربطی به انطباق ندارد. این برند همچنین خط تولید رو به رشد خود را – که اکنون به ۲۰۰ SKU گسترش یافته است – با قیمت‌های مناسب حفظ کرده است. در بریتانیا، محصولات از ۶ تا ۲۰ پوند به فروش خواهند رسید. کایف می‌گوید: «کی بیوتی چیزی بیش از یک برند لوازم آرایش است، این جنبشی است که اصالت را ارج می‌نهد و ابراز وجود را تشویق می‌کند. از روز اول، ما طرفدار شمول، مراقبت و عملکرد بوده‌ایم.» منبع خبر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *