مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

پخش عمده محصولات کاشت ناخن

پخش عمده محصولات کاشت ناخن

پخش عمده محصولات کاشت ناخن

پخش عمده محصولات کاشت ناخن

وب سایت ماه تیکا پخش عمده لوازم اراریشی اورجینال ، شما میتوانید محصولات اراریشی و بهداشتی خودتان را از این وب سایت با خیالی اسوده از کیفیت و اورجینال بودن کالا خریداری کنید .

قبل از هر چیزی می پردازیم به این که برای کاشت ناخن چه مواردی مورد نیاز هست ؟

وسایل مورد نیاز کاشت ناخن به صورت کلی به سه دسته تقسیم می شوند.

  1. مواد کاشت ناخن
  2. دستگاه های کاشت ناخن
  3. ابزار جانبی کاشت ناخن

تکنسین ناخن کیست؟

تکنسین ناخن به افرادی گفته می‌شود که مهارت کافی در کاشت ناخن دارند و می‌توانند ناخن‌های شما را به بهترین و ایمن‌ترین شکل، فرم داده و زیباتر کنند. به این افراد علاوه بر تکنسین ناخن، مانیکوریست یا ناخن کار هم گفته می‌شود. متخصصان ناخن حتما لازم است که در مراکز معتبر در کنار مربیان ماهر دوره گذرانده و مدرک دریافت کنند. یک ناخن کار حرفه‌ای علاوه بر کاشت ناخن باید روش‌های درمان ناخن‌های آسیب دیده و مراقبت از ناخن دست و پا را هم بداند.

مواد لازم برای کاشت ناخن با پودر

  1. ضد قارچ: ضد قارچ یا ضد عفونی کننده ناخن جهت جلوگیری از ایجاد قارچ زیر ناخن کاشت شده استفاده می شود. در صورتی که ناخن فرد مبتلا به قارچ گردد میتوان از محلول تیمول برای درمان قارچ ایجاد شده استفاده کرد.
  2. پرایمر کاشت ناخن: پرایمر محلولی با خاصیت چسبندگی است. این محلول جهت ایجاد چسبندگی بین ناخن و مواد استفاده می شود. پرایمر ها به طور کلی دارای ۳ نوع اسیدی، اسید متوسط و غیر اسیدی هستند. هر چقدر اسید پرایمر ناخن بیشتر باشد مقدار سوزش دست بیشتر می شود و میزان چسبندگی محصول بالا می رود. خوبی این امر این است که مواد بهتر به ناخن چسبیده و به اصطلاح هوا نمی افتد. پرایمر های اسیدی برای پوست های حساس توصیه نمی شوند چرا که سوزش زیاد باعث آزار مشتری می شود. نا گفته نماند در برخی از پرایمر های بدون اسید میزان چسبندگی نیز مناسب است و مشکلی ایجاد نمی شود.
  3. پودر کاشت ناخن: پودر کاشت ناخن برای تولید مواد ناخن استفاده می شود. این مواد از ترکیب پودر و محلول لیکوئید ایجاد می شود. پودر های کاشت ناخن در رنگ های متنوع تولید می شوند. رنگ های عمده موجود رنگ هلویی، رنگ صورتی (رنگ طبیعی ناخن)، رنگ سفید و رنگ شفاف هستند.
  4. لیکوئید کاشت ناخن: لیکوئید کاشت ناخن محلولی است که با ترکیب با پودر مواد تشکیل دهنده ناخن را می سازد. کیفیت لیکوئید بسیار در کیفیت نهایی کار تاثیر می گذارد. برخی از ناخن کاران از لیکوئید های دندان پزشکی ارزان قیمت برای کار کاشت ناخن استفاده می کنند که باعث زردی ناخن شده و بسیار شکننده است. همچنین بوی این لیکوئید ها بسیار تند و آزار دهنده است. عمده تفاوت لیکوئید ها به غیر از کیفیت در سرعت خشک شدن است. در کل لیکوئید ها در اصطلاح به سه دسته زود خشک، متوسط و دیر خشک تقسیم می شوند. انتخاب سرعت لیکوئید کاملا به راحتی ناخن کار بر می گردد. دیر خشک شدن لیکوئید باعث ایجاد فرصت بیشتر برای فرم دهی ناخن شده و زود خشک شدن آن باعث بالا رفتن سرعت کار می شود. معمولا برای تازه کارها لیکوئیدهای دیر خشک توصیه می شود.
  5. تاپ کات یا تاپ شاین: تاپ کات جهت ایجاد یک لایه محافظ بی رنگ و درخشنده استفاده می شود. تاپ شاین باعث می شود استحکام و زیبایی کار دو چندان شود. به این محصول تاپ کات، تاپ شاین، تاپ ژل و یا ژل آخر کار می گویند. استفاده تاپ ژل ها بر روی کاشت پودر، کاشت ژل و ژلیش ناخن است، ولی باید توجه داشته باشید که هر مدل از تاپ کات ها بر روی یکی از موارد ذکر شده استفاده می شود و ممکن است به طور مثال تاپ کاتی که بر روی کاشت پودر به خوبی می نشیند بر روی ژلیش بلند شده و یا ترک بخورد. البته تاپ کات هایی در بازار وجود دارند که می توان از آن ها بر روی کاشت پودر، کاشت ژل، ژلیش ناخن و یا حتی لاک معمولی نیز استفاده کرد، مانند برند های مولتی ژل و ترونی.

مقالات پیشنهادی :

کاربرد پودرهای رنگی کاشت ناخن

  • کاربرد پودر هلویی کاشت ناخن: اصولا پودرهای هلویی کاشت به دلیل تیره بودن نصبی که دارند مناسب برای کاور کردن ناخن های آسیب دیده هستند، این پودر برای کاشت ناخن بیبی بومر نیز استفاده می شود.
  • کاربرد پودر سفید کاشت ناخن: پودر سفید جهت کاشت فرنچ و کاشت بیبی بومر ناخن استفاده می شود.
  • کاربرد پودر کلیر یا کریستالی کاشت ناخن: رنگ کلیر در پودرها به دلیل شفاف بودن روی دیزاین هایی نظیر مرمریت ، گل و … استفاده می شود، همچنین این پودر برای کاور کردن روی کاشت بیبی بومر و افرادی که به رنگ ناخن بی رنگ علاقه دارند مناسب است.
  • کاربرد پودر صورتی کاشت ناخن: پودرهای صورتی عمدتا در دو رنگ صورتی تیره و کمرنگ هستند، صورتی های کمرنگ همان رنگ طبیعی ناخن را داشته و برای کاشت ناخن با رنگ طبیعی استفاده می شوند. صورتی تیره کاربردی مانند رنگ هلویی دارد با این تفاوت که تناژ صورتی دارد.
  • مواد لازم برای کاشت ناخن با ژل

    1. ضد قارچ: توضیحات در قسمت مواد کاشت پودر آمده است.
    2. باندر ژل: باندر ژل محلولی است که باعث چسبندگی بین ژل کاشت و سطح ناخن می شود. باندر مانند پرایمر در کاشت پودر عمل می نماید.
    3. ژل اصلی کاشت: این محصول مواد اصلی ناخن را تشکیل می دهد. در کاشت ژل دیگر خبری از لیکوئید نیست و نیازی نیست مواد تشکیل دهنده ناخن از تزکیب با لیکوئید ساخته شود. کاشت ناخن با ژل سالم تر از پودر است ولی هزینه بالاتری نسبت به پودر دارد.
    4. تاپ کات یا تاپ شاین: توضیحات در قسمت مواد کاشت پودر آمده است.

    دستگاه های برقی مورد نیاز برای کاشت ناخن

    سوهان برقی ناخن: سوهان برقی یا همان میکروموتور اصلی ترین دستگاه برای کاشت ناخن است. سوهان برقی ها در بازار تنوع بسیار زیادی دارند و برند های حاضر در بازار از عمدتا ساخت کشور چین و یا کره هستند. اصلی ترین، پر هزینه ترین و مهم ترین قسمت از تهیه لوازم کاشت ناخن نیز مربوط به همین محصول است، چرا که این دستگاه از قیمت بالایی برخوردار بوده و انتخاب دستگاهی اشتیاه نه تنها منجر به تعویض و هزینه مجدد می شود حتی ممکن است به سلامت فرد نیز آسیب وارد کند.

شما میتوانید دستگاه کاشت ناخن ( دستگاه یووی ال ای دی 48 وات مدل ONE سان ) را از وب سایت ماه تیکا پخش عمده محصولات کاشت ناخن خریداری کنید ، این محصول بصورت عمده و تکی در ماه تیکا به فروش می رسد .

تصاویر دستگاه کاشت ناخن :

دستگاه-یووی-ال-ای-دی-48-وات-مدل-ONE-سان

دستگاه-یووی-ال-ای-دی-48-وات-مدل-ONE-سان

پخش-عمده-محصولات-کاشت-ناخن

پخش-عمده-محصولات-کاشت-ناخن

دستگاه-یووی-ال-ای-دی-48-وات-مدل-ONE-سان

دستگاه-یووی-ال-ای-دی-48-وات-مدل-ONE-سان

پخش عمده محصولات کاشت ناخن

دستگاه پخش عمده محصولات کاشت ناخن

دستگاه های برقی مورد نیاز برای کاشت ناخن وکاربرد های آن

برای کاشت ناخن به یک سری دستگاه برقی نیاز است تا به کمک آن‌ها نتیجه کار بدون ایراد از آب دربیاید. در ادامه ماه تیکا پخش عمده محصولات کاشت ناخن ، دستگاه‌های برقی مورد نیاز برای کاشت ناخن را به شما معرفی می‌کنیم:

سوهان برقی ناخن

سوهان کشیدن با دست کاری زمان بر بوده و باعث خستگی بیش از حد خواهد شد. به لطف تکنولوژی، سوهان‌های برقی یا میکروموتور ساخته شده و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می‌شوند. این نوع سوهان، سری‌های مختلفی دارد که هر یک کاربردهای متفاوتی دارند مثلا یکی برای فرم دادن به ناخن، یکی برای  بستر سازی و … پس سوهان برقی یکی از وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن می‌باشد.

دستگاه یو وی ناخن

از دستگاه یو وی برای خشک کردن ژل استفاده می‌شود. این دستگاه قادر است در حدود ۲ دقیقه ژل را خشک کند.

دستگاه ال ای دی ناخن

دستگاه بعدی دستگاه ال ای دی ناخن است که در این دستگاه از لامپ‌های ال ای دی استفاده شده است. دستگاه ال ای دی برای خشک کردن ژل کاشت یا لاک ژل کاربرد دارد و در زمانی بین ۵ ثانیه تا ۱ دقیقه می‌تواند ژل را خشک کند. مشکلی که این دستگاه دارد این است که نمی‌تواند همه برندهای ژل و لاک ژل را خشک کند.

دستگاه های ال ای دی – یو وی

اگر به عنوان یک ناخن کار حرفه‌ای به دنبال جدیدترین دستگاه هستید، دستگاه ال ای دی – یو وی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این دستگاه از لامپ‌های اس ام دی که ترکیبی از یو وی و ال ای دی هستند، استفاده شده و می‌تواند به خوبی ژل و لاک ژل را در زمانی در حدود ۵ ثانیه تا ۱ دقیقه خشک کند. خوبی این دستگاه این است که با همه برندها سازگار بوده و تمامی آن‌ها را خشک می‌کند.

دستگاه لاک خشک کن

لاک‌های معمولی را می‌توان بعد از استفاده روی ناخن در مقابل هوا قرار داد تا بطور طبیعی خشک شوند. اما دستگاه‌های لاک خشک کن کار را راحت کرده‌اند و با ایجاد جریان باد، به سریع خشک شدن لاک کمک می‌کنند. یعضی از مدل‌های لاک خشک کن قابلیت این را دارند که باد گرم ایجاد کنند و باعث خشک شدن لاک شوند.

فن زیر دست یا پنکه

فن زیر دست همانطور که از نامش پیداست، زیر دست مشتری قرار گرفته و خرده پودرهایی که در هنگام کار در هوا پخش می‌شوند را جمع می‌کند. نحوه کار دستگاه به این صورت است که ذرات معلق در هوا را با مکش در یک کیسه جمع می‌کند.

ابزار جانبی کاشت ناخن

بعد از اینکه با ابزار اصلی هر دو مدل کاشت ناخن آشنا شدید، حالا به سراغ ابزار جانبی آن می‌رویم. بطور کلی برای کاشت ناخن به ابزار مخصوص این کار نیاز دارید.

اگر شما یک ناخن کار هستید و می‌خواهید لیستی از لوازم مورد نیازتان تهیه کنید ما در ادامه این مقاله ماه تیکا ابزار جانبی کاشت ناخن و وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن را به شما معرفی خواهیم کرد:

انواع ناخن گیر

اولین وسیله‌ای که برای کاشت ناخن به آن نیاز دارید ناخن گیر است، ناخن گیر می‌باشد. از ناخن گیرها برای کاهش طول ناخن استفاده می‌شود. اگر شما یک ناخن کار حرفه‌ای هستید حتما باید در ابزار کارتان ناخن گیر مخصوص دست و ناخن گیر مخصوص پا را داشته باشید.

تیپ ناخن

تیپ ناخن قالب‌های آماده‌ای هستند که از آن‌ها می‌توان برای افزایش طول ناخن استفاده کرد.

ظرف لیکوئید

اگر می‌خواهید کاشت ناخن پودری انجام دهید حتما باید یک ظرف مخصوص برای نگهداری لیکوئید داشته باشید. برای تهیه آن لازم نیست هزینه زیادی کنید چون این ظروف معمولا ارزان قیمت هستند.

محلول پاک کننده

این محلول قبل از کاشت، روی ناخن‌ها استفاده می‌شود تا هر گونه چربی و آلودگی را از روی سطح ناخن پاک کند.

محلول پاک کننده لاک ناخن

معمولا از استون به عنوان لاک پاک کن برای پاک کردن لاک ناخن استفاده می شود. از استون های مخصوص کاشت ناخن نیز می توان برای از بین بردن آکریلیک و ژل ناخن استفاده کرد.

کاسه مانیکور

کاسه مانیکور یک نوع کاسه معمولا از جنس پلاستیک است که برای انجام کار مانیکور مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این ترتیب که قبل از انجام مانیکور دست‌ها برای مدتی باید در این کاسه همراه با مواد مخصوص (آبلیمو، سرکه یا قرص جوشان و آب گرم) قرار بگیرد تا پوست اطراف ناخن نرم شود. این کار کمک می‌کند تا هنگام گوشه گیری و سوهان زدن پوست اطراف ناخن آسیب نبیند. دچار آسیب و خون ریزی نگردد. طراحی این کاسه به صورتی انجام شده که دست ها به بهترین نحو در آن قرار گرفته و به همه انگشت‌ها آب می‌رسد.

قلم کاشت

قلم‌های مخصوص کاشت ناخن دو نوع هستند:

  • قلم کاشت پودر
  • قلم کاشت ژل

قلم‌های مخصوص کاشت پودری از کیفیت خوبی برخوردار بوده و از موی طبیعی سمور ساخته شده‌اند. قلم‌های مخصوص کاشت ژل از موی مصنوعی بدست می‌آیند. دقت داشته باشید که از قلم موهایتان به خوبی نگهداری کنید تا مدت بیشتری برایتان کار کنند.

سوهان دستی

سوهان دستی همان سوهان معمولی است که برای سوهان کشی و فرم دهی ناخن بکار می‌رود. هنگام خرید سوهان ناخن باید درجه زبری آن را که یک عدد است و روی سوهان نوشته شده، بررسی کنید و مطابق نیازتان شماره دلخواه را خریداری کنید. این نکته را باید بدانید که هر چه شماره کمتر، سوهان زبرتر است.
نحوه سوهان کشیدن ناخن از اهمیت بالایی برخوردار است پس حواستان را هنگام انجام این کار جمع کنید.

عقب زن

عقب زن یکی دیگر از وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن است. از این وسیله برای از بین بردن کوتیکول ناخن استفاده می‌شود. به پوست اضافی دور ناخن کوتیکول گفته می‌شود. با عقب زدن کوتیکول، بستر ناخن بزرگ تر شده و لاک ناخن زیبایی بیشتری به خود خواهد گرفت.
به عقب زن ناخن، پوشر هم گفته می‌شود که یکی از ابزار مانیکور می‌باشد.

نیپر

نیپر تقریبا مانند قیچی عمل می‌کند اما از قیچی خیلی کوچک تر است و برای جدا کردن کوتیکول‌هایی که عقب زده‌اید، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع از نیپر برای گرفتن پوست‌های اضافه دور ناخن استفاده می‌شود.

کاتر

کاتر یکی دیگر از وسایل است که از آن برای کوتاه کردن و بریدن اضافه تیپ و ناخن مصنوعی استفاده می‌شود.

بافر

بافر یک نوع جلادهنده ناخن است. با کشیدن بافر روی ناخن‌ها، آن‌ها براق شده و نتیجه نهایی بافر روی ناخن دقیقا مشابه برق ناخن خواهد بود. اما فرق بافر و برق ناخن این است که در بافر از ماده شیمیایی استفاده نشده است.

در این مقاله سعی کردیم شما را با یکسری از لوازم کاشت ناخن آشنا کنیم ، البته همانطور که میدانید وسایل و موارد بسیار زیادی در بازار موجود می باشد ما در این مقاله بخش از این وسایل را برای شما جمع اوری کردیم که برای کار کاشت ناخن بسیار ضروری می باشد .

 

 

همچنین شما میتوانید ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید :

 

unnamed removebg preview unnamed 1 removebg preview 1

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.