مقالات آرایشی بهداشتی ماهتیکا

پخش عمده لوازم آرایشی در تهران

اسکراب سنت ایوز

پخش عمده لوازم آرایشی در تهران

پخش عمده لوازم آرایشی در تهران

وب سایت ماه تیکا پخش عمده لوازم اراریشی اورجینال در تهران می باشد ، همچنین شما میتوانید محصولات وب سایت ما را بصورت عمده و تکی خریداری کنید .

اوازم های راریشی و بهداشتی ماه تیکا با بهترین کیفیت و اورجینال بودن کالا عرضه میگردد ، شما میتوانید با خیالی راحت از اصل بودن و با کیفیت بودن محصولات ، کالای مورد نظرتان را از ما خریداری کنید .

یکی از دقدقه های که بسیاری از افراد دارند این است که زمان خرید لوازم ارایشی به دلیل تنوع برندها ، نمیتوانند تشخیص دهند که کدام محصول اصل و کدام یک تقلبی می باشد .

در این مقاله میخواهیم بپردازیم به راه های تشخیص اصل بودن لوازم اراریشی ، پس حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید :

راه های تشخیص اصل بود لوازم اراریشی

یکی از مهمترین نکته ها این است که زمان خرید لوازم اراریشی از جای معتبر خرید کنیم نه هرجای با هر قیمتی ، پایین بودن ، یا بالا بودن قیمت لوازم اراریشی منوت به اصل بودن یا تقلبی بودن ان نیست .

ماه تیکا یکی از وب سایت های است که شما میتوانید لوازم اراریشی را با خیالی راحت از اورجینال بودن کالا خریداری کنید .

توجه به بسته بندی کالا :

برخی از لوازم آرایشی جعلی خیلی بد ساخته شده است به طوری که هیچ کس آنها را با محصول واقعی اشتباه نمی گیرد. اما تعداد زیادی از لوازم آرایشی جعلی بسیار پیچیده ساخته شده اند که تشخیص تقلبی بودن آنها بسیار دشوار است. یکی از راه های اطمینان از اینکه شما واقعا محصول اصل را بدست آورده اید، بازدید از وب سایت سازنده است، برای اینکه ببینید آیا محصولی که به دنبال آن هستید دقیقا مانند تصویر آنلاین است یا خیر.

حتی کوچکترین عدم انطباق مانند فونت، رنگ یا اندازه بسته بندی، و یا حتی وزن محصول نشانه تقلبی بودن آن است. البته، تشخیص وزن محصول در مغازه ایده خوبی نیست، اما شما می توانید یک لوازم آرایشی جعلی را فقط با نگه داشتن آن در دست خود تشخیص دهید. اگر نوشته های کالا کمرنگ تر از نمونه اصل آن باشد، پس می توانید مطمئن باشید که یک لوازم آرایشی جعلی در دست دارید.

مقالات پیشنهادی :

پخش-عمده-لوازم-آرایشی-در-تهران

پخش-عمده-لوازم-آرایشی-در-تهران

 شماره سریال و اطلاعات تولید محصول را بررسی کنید :

اگر محصول تقلبی باشد 2 یا 3 رقم اول بارکد ممکن است با کشور مبدا که در بسته بندی یا روی خود محصول مشخص شده است مطابقت نداشته باشد.
لوازم آرایشی جعلی اغلب فاقد شماره سریال هستند. قبل از اینکه چیزی بخرید، اطمینان حاصل کنید که شماره سریال روی خود محصول با شماره درج شده روی جعبه آن مطابقت دارد.
همچنین، محصولات معتبر همیشه مواد تشکیل دهنده محصول را روی آن درج می کنند.  مارک های لوازم زیبایی با کیفیت بالا، اغلب به مشتریان خود اطلاعات اضافی را در چندین زبان ارائه می دهند. اگر بسته بندی اطلاعات بسیار کمی در مورد محصول داشته باشد، آن را معتبر نیست.

توجه به بو و غلظت مواد آرایشی :

در لوازم آرایشی معتبر نباید هیچ نوع مواد عجیب و غریب یا درخشش نامناسب وجود داشته باشد، به ویژه زمانی که محصول مات و تیره باشد. لوازم آرایشی و بهداشتی کرمی نباید از هم جدا شوند و یا حاوی ناخالصی باشد. رژ لب های جعلی معمولا کمتر جذاب هستند و دارای نقایصی هستند.
ریمل مژه دار مارک واقعی همیشه دارای بوی بسیار ملایم است. اگر محصول بوی بد یا شدید عطر داشته باشد، پس یک لوازم آرایشی جعلی است. همچنین فرچه ریمل مژه و ابرو جعلی ممکن است با نمونه اصلی و معتبر خود متفاوت باشد.

 کیفیت چاپ اطلاعات روی محصول :

برای تشخیص اصل بودن لوازم آرایشی و یا محصولات می توانید به کیفیت اطلاعات چاپ شده بر روی بسته بندی محصولات و خود محصول توجه کنید. در حقیقت، اطلاعات چاپ شده روی جعبه و خود محصول مانند مواد تشکیل دهنده، چاپ برند، مدل محصول و … کیفیت بالایی دارند که در محصولات تقلبی دیده نمی شود.

آلرژی زا نبودن لوازم آرایش :

در تولید لوازم آرایش اصل و با کیفیت از مواد آلرژی زا و مضر استفاده نمی شود. در نتیجه باعث حساسیت، التهاب پوست و چشم، خارش پوست، سوزش چشم و …. نمی شود. اما اگر محصولی که استفاده کرده اید باعث ایجاد آلرژی در پوست و چشم شما شد، به اصل بودن آن شک کنید.

قیمت محصول :

قیمت محصولات آرایشی از دیگر راه های تشخیص لوازم آرایش اصل از فیک می باشد. در حقیقت لوازم آرایش اصل قیمت بالاتری نسبت به محصولات آرایشی فیک و تقلبی دارند. در نتیجه در صورتی که محصول انتخابی شما از قیمت پایینی داشته باشد،‌ باید در خرید آن دقت بسیار بالایی به خرج دهید.

(البته همانطور که گفتیم ، بالابودن قیمت کالا منوت به اصل بودن کالا نیست)

خوانا بودن اطلاعات چاپ شده :

خوانا بودن اطلاعات چاپ شده بر روی محصول از دیگر راه های تشخیص اصل بودن محصول می باشد. در حقیقت در نمونه های تقلبی اطلاعات چاپ شده خوانا نیستند و کیفیت چاپ پایینی دارند.

زبان استفاده شده بر روی محصول :

برای ثبت اطلاعات بسیاری از محصولات و لوازم آرایشی از زبان انگلیسی استفاده می شود. اما در برخی از محصولات آرایشی علاوه بر زبان انگلیسی از زبان دیگری چون آلمانی، فرانسوی و … نیز استفاده می‌شود. زبان استفاده شده عموما به شرکت سازنده یا مبدا محصول بستگی دارد. به عنوان مثال برند کاپریس یک برند فرانسوی است که علاوه بر زبان انگلیسی از زبان فرانسوی نیز برای درج اطلاعات محصول استفاده می‌کند.

توجه به درب محصول :

درب محصولات آرایشی به خوبی روی بدنه یا پوکه لوازم آرایشی قرار می گیرد. اما در نمونه های تقلبی این حالت مشاهده نمی‌شود. همچنین، کیفیت و شکل و اندازه درب محصول نیز در شناسایی اصل بودن آن بسیار موثر است.

 

نکات مهم در خرید لوازم اراریشی

در بخض دوم مقاله پخش عمده لوازم اراریشی در تهران میپردازیم به یکسری نکات مهم که در زمان خرید لوازم اراریشی حتما باید به ان توجه کرد :

خرید لوازم آرایشی تجربه‌ای هیجان‌انگیز و جذاب است که به خاطر تنوع محصولات بازار ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. با رعایت این نکات در خرید لوازم آرایشی بهترین محصول را برای خودتان تهیه کنید.

همه افراد میل به زیبایی دارند ولی حقیقتی که وجود دارد این است که همه افراد از این نعمت به طور یکسان برخوردار نیستد. به همین دلیل و هزاران دلیل دیگر ما از لوازم آرایشی استفاده می‌کنیم تا چهره خود را زیباتر نشان دهیم و زیبایی‌های چهره را برجسته‌تر کنیم.

اولین گام برای زیبا بودن و زیبا ماندن این است که شما طبیعی باشید، از درون احساس زیبایی داشته باشید و این که زیبایی خودتان را باور داشته باشید. بله شما زیبا هستید و این حس را در خودتان تقویت کنید.

انتخاب و خرید محصولات آرایشی بسیار مهم است، زیرا برای مدت طولانی در تماس مستقیم با پوست هستند. هنگام خرید محصولات آرایشی قبل از پسندیدن رنگ این محصولات به دنبال تاریخ مصرف آن باشید. محصولات آرایشی معتبر حتما دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا هستند.

در هنگام انتخاب و خرید محصولات آرایشی رنگ پوستتان را در نظر بگیرید

نکات مهم در خرید لوازم اراریشی

برند

اطمینان حاصل کنید که برند لوازم آرایشی خاصی را که می‌خواهید خریداری کنید در نظر گرفته‌اید. یک برند خوب زیبایی همیشه باید محصولات لازم و مورد نیاز پوست را داشته باشد، از مواد اولیه‌ی با کیفیتی استفاده کند که برای پوست شما بی‌خطر باشند. توصیه می‌شود به جای اینکه به دنبال محصولات زیبایی با تخفیف باشید، کالاهایی را خریداری کنید که توسط برندهای معتبر در صنعت تولید می‌شوند.  توصیه می‌شود محصولات برند‌های معتبر را خریداری کنید زیرا برندهای خوب همیشه اطمینان حاصل می‌کنند که محصولات آن‌ها تحت مجموعه‌ای از تست‌های آزمایشگاهی قرارگرفته‌اند، بنابراین هیچ‌گونه آسیبی به پوست شما وارد نمی‌کنند.

شما می توانید محصولات اراریشی خودتان را با برندهای دلخواه از ماه تیکا خریداری کنید . ما تیکا نمایندگی محصولات پنتن در ایران می باشد و شما میتوانید با خیالی راحت محصول خودتان را خریداری کنید .

 

نمایندگی محصولات پنتن در ایران

نمایندگی محصولات پنتن در ایران

نوع و رنگ پوست

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید این است که لوازم آرایشی که می‌خواهید خریداری کنید برای رنگ و نوع پوست شما بهترین عملکرد را داشته باشند.  همچنین بررسی این موضوع مهم است که آیا شما به هر یک از مواد اولیه‌ی مورد استفاده در محصول زیبایی حساسیت دارید یا خیر. برای اطمینان از انتخاب صحیح محصول ابتدا مطمئن شوید که نوع پوست خود را می‌شناسید.

برندهای معتبر تولید لوازم آرایشی محصولات خود را برای انواع پوست عرضه می‌کنند؛ به همین دلیل موقع خرید حتما باید محصول مناسب با پوست خود را تهیه کنید. مثلا اگر پوست چرب دارید، لوازم آرایشی مخصوص پوست چرب غالبا بدون چربی هستند و بهترین گزینه برای پوست شما می باشند. یا اگر پوست خشکی دارید نباید در لوازم آرایشی مورد استفاده شما از مواد اولیه‌ای استفاده شده باشد که خشکی پوست را دوچندان کند.

استفاده از اطلاعات فروشنده

بیشتر فروشندگانی که در اطراف خود می‌بینید، در مورد کالاهایی که می‌خواهند در قسمت آرایشی به فروش برسانند تجربه زیادی پیدا کرده اند، بنابراین از دانش آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید در مورد تفاوت بین کرم پودر مایع و مارک پودر از آن‌ها سوال بپرسید. می‌توانید از آن‌ها بپرسید که از کدام سرم برای نوع پوست خود استفاده کنید و یا چه رنگ رژلبی برای شما مناسب است.

هنگامی‌که در فروشگاه هستید، از تلفن همراه خود استفاده کنید

هنگامی‌که در فروشگاه هستید، برای بررسی نظرات در مورد محصول زیبایی موردعلاقه خود، از تلفن هوشمندتان استفاده کنید. هنگام بررسی نظرهای آنلاین این احتمال وجود دارد که خیلی سریع بتوانید متوجه شوید که آن محصول خاص چقدر بد یا عالی است. همچنین می‌توانید مکان‌های مختلفی را پیدا کنید که می‌توانید محصول را ارزان خریداری کنید. بیشتر سایت‌های آنلاین ارسال رایگان ارائه می‌دهند و اگر بتوانید چیزی را پیدا کنید که قیمت آن پایین‌تر باشد، برای خرید یک محصول زیبایی دیگر، پس‌انداز خواهید کرد.

جستجو در اینترنت

این روزها به لطف اینترنت می‌توانید محصولات آرایشی را تست شده روی صورت افراد مختلف ببینید. برای اینکه با اطمینان بیشتری خرید کنید، می‌توانید نمونه تست محصولات را در اینترنت جست‌وجو کنید. البته رنگ محصولات شاید زیاد دقیق نباشند که این بستگی به رنگ صفحه نمایش شما هم دارد. ولی در مجموع می‌توانید اطلاعات خوبی در مورد محصولات و رنگ‌های متنوع آنها پیدا کنید و با آگاهی کامل خرید کنید.

محصولات پیشنهادی ما :

خرید عمده شیرموی فاربن

فروش عمده ادکلن شالی

دستگاه یووی ال ای دی 48 وات مدل ONE سان

ریمل سه کاره مای پوکه نقره ای

فروش عمده اسکراپ سنت ایوز

ماسک مو پنتن 300میل

درخواست نمونه

چه در فروشگاه‌ها باشید و چه مستقیم با خود شرکت آرایشی و بهداشتی سروکار داشته باشید، می‌توانید نمونه بگیرید. اگر تماس بگیرید و نمونه درخواست کنید، آن‌ها با خوشحالی برای شما نمونه ارسال خواهند کرد. دریافت نمونه‌ی رایگان پیش از اقدام به خرید می‌تواند بهترین راه برای امتحان کردن محصول قبل از هزینه کردن برای چیزی باشد که ممکن است درنهایت بهترین گزینه برای شما نباشد.

 مواد اولیه

رعایت این نکته به این دلیل بسیار مهم است که اطمینان حاصل می‌کنید کالاهایی که قصد خرید آن‌ها را دارید، حاوی ترکیباتی نباشند که به شما آسیب برسانند. برخی از مواد اولیه مورد استفاده در تهیه لوازم آرایشی باعث ایجاد حساسیت می‌شوند. گاهی استفاده زیاد از آنها خشکی پوست را به شکل زیاد و غیرقابل کنترلی افزایش می‌دهند.

درصورتی‌که پوست حساسی دارید، توصیه می‌شود از محصولاتی که در مواد اولیه خود آلفا هیدروکسی اسید دارند، خودداری کنید. در عوض، به دنبال مواردی بروید که به‌عنوان محصولی شناخته می‌شوند که پوست چروک شده را صاف‌کرده و در ضمن هرگونه علائم پیری را به تأخیر می‌اندازند.

یکی دیگر از مواردی که افراد با ان سروکاردارند و باید بسیار از ان مراقبت کنند ، نحوی نگهداری لوازم اراریشی می باشد . در ادامه این مقاله می پردازیم به نحوه ی نگهداری چند لوازم اراریشی .

پخش-عمده-لوازم-اراریشی-اورجینال

پخش-عمده-لوازم-اراریشی-اورجینال

نکات مهم در نگهداری لوازم آراریشی

سایه

اگرچه سایه های شکسته را می توان با استفاده از کمی الکل و صبر و حوصله زیاد دوباره به هم چسباند، ولی راه دیگری هم برای نجات آنها وجود دارد. باقیمانده سایه را بشکنید و آن را در یک ظرف کوچک قرار دهید. جالب است که سایه شکسته می تواند رنگ بیشتر و جذاب تری ایجاد کند.

شوت ها

شوت های روژگونه یکی از مهم ترین عوامل انتشار باکتری ها هستند. بنابراین لازم است آنها را حداقل دو بار در ماه تمیز کنید. برای این کار می توانید از شامپو استفاده کنید. شوت را خیس کنید، با شامپو بشویید و سپس آن را به مدت یک روز در جایی قرار دهید تا خشک شود.

لاک ناخن

اگر با گذشت زمان، لاک غلیظ شده و دیگر به خوبی قابل استفاده نیست، کمی رقیق کننده به آن بیفزایید و لاک را تکان دهید. بدین ترتیب می توانید برای مدتی دیگر از لاک استفاده کنید.

رژ لب

اگر رژ لب موردعلاقه تان تقریبا تمام شده و باقیمانده آن دیگر قابل استفاده نیست، آن را با جسمی کوچک خارج کنید، در یک ظرف کوچک قرار دهید و سپس ظرف را به مدت یک ساعت در فریزر قرار دهید. بدین ترتیب می توانید با استفاده از یک شوت کوچک، روژ لب را با هر رنگی که دوست دارید ترکیب کنید.

ریمل

شستن برس ریمل با آب یا الکل اشتباه بزرگی است، زیرا این مایعات، ترکیب شیمیایی ریمل را به هم می ریزند و موجب سوزش چشم می شوند. در عوض می توانید هر یک هفته یک بار برس را با دستمال پاک کنید تا تکه های اضافه ریمل از لا به لای آن خارج شوند.

موچین

برای داشتن ابروهای زیبا لازم است داشتن یک موچین خوب ضروری است. اشتباهی که بسیاری از افراد انجام می دهند این است که موچین را بدون پوشش پلاستیکی اش رها می کنند. وقتی موچین باز رها شود، تیزی و ظرافت خود را از دست می دهد و دیگر نمی تواند موهای ریز را از زیر پوست خارج کند.

مداد چشم

گاهی مدادهای چوبی ترک بر می دارند و دیگر قابل تراشیدن نیستند. برای سالم نگه داشتن مدادها و نیز برای جلوگیری از آلوده شدن آنها، در مداد را همیشه روی آن قرار دهید.

امیدواریم که این مقاله مورد توجهتون قرار گذفته باشد.

شما میتوانید لوازم ارایشی خودتان را از وب سای ماه تیکا پخش عمده لوازم ارایشی اورجینال با خیالی راحت از اصل بودن کالا خریداری کنید .

همچنین شما میتوانید ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید :

 

unnamed removebg preview unnamed 1 removebg preview 1

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.