دوجا کت و خوردن رز لب جامد مک

دوجا کت و خوردن رز لب جامد مک :
دوجا کت پس از “خوردن” رژ لب مک در مراسم VMA، سفیر این برند در آمریکا شد. :
cosmeticsbusiness.com منبع خبر
لوازم آرایشی مک (MAC Cosmetics ) انتخاب شد .
اعلام این همکاری پس از حضور دوجا کت در فرش قرمز مراسم اهدای جوایز موزیک ویدیوی MTV (VMA) در نیویورک، ایالات متحده در ۷ سپتامبر، صورت گرفت؛ جایی که او یک گلوله از رژ لب لیدی دنجر از برند MAC Cosmetics را نوشید.
رژ لب قرمز، بازسازی شکلاتی بود و این برند لوازم آرایش از استاد شکلاتسازی، آموری گوییچون، خواست تا نسخهی خوراکی رنگ مورد علاقهی این هنرمند را خلق کند.
دوجا کت به فهرست طولانی نوازندگانی میپیوندد که با برند لوازم آرایش متعلق به شرکتهای استی لادر همکاری کردهاند ، از جمله ریحانا، بنیانگذار فنتی بیوتی ، نیکی میناژ، رپر و لیزا، ستاره بلک پینک.
نقش سفیر جهانی برند مک از ابتکار Viva Glam شرکت لوازم آرایشی مک، که در سال ۱۹۹۴ آغاز شد، نشأت گرفته است.
این ابتکار، ۱۰۰٪ از فروش رژ لبها و برق لبهای Viva Glam از برند MAC Cosmetics را به مجموعهای از اهداف مردمی برای برابری حقوق در سراسر جهان اهدا میکند.
دوجا کت در بیانیهای اعلام کرد: «من همیشه طرفدار مک بودهام و حالا میتوانم عشقم را رسماً به عنوان سفیر جهانی برند لوازم آرایشی مک معرفی کنم.»
«آرایش، رنگ من، زره من و روش من برای خلق شخصیتهاست – و مک [محصولات آرایشی] همیشه نماد این نوع هنر و آزادی بوده است.»
«ما قرار است پا را فراتر بگذاریم و کاری کنیم مردم زیبایی را به شیوهای کاملاً جدید ببینند… در این مسیر کلی عطر Lady Danger به تن خواهند کرد 💋.»
نیکولا فورمیشتی ، مدیر خلاقیت جهانی لوازم آرایشی مک، در یک پست اینستاگرامی نوشت: «نترس. جسور. بدون هیچ شرمندگی خودش. کاملاً مک [لوازم آرایشی].
دوجا از آرایش به عنوان ابزاری برای خلاقیت استفاده میکند و همیشه مرزهای بیان را جابجا میکند…
«بیصبرانه منتظرم تا به همه شما نشان دهم چه چیزی میپزیم… خیلی خوشمزه است.»
این همکاری در حالی صورت میگیرد که دوجا کت در حال آماده شدن برای انتشار پنجمین آلبوم استودیویی خود، Vie، در این ماه است