اخبار حوزه آرایشی بهداشتی

انتخاب‌های تجاری لوازم آرایشی

انتخاب‌های تجاری لوازم آرایشی

انتخاب‌های تجاری لوازم آرایشی: بهترین تقویم‌های ظهور زیبایی در سال ۲۰۲۵ 

 

  1. رشد تبدیل به دسته‌ای مستقل
    تقویم‌های زیبایی (Beauty Advent Calendars) دارند به یک شاخه مستقل در صنعت زیبایی تبدیل می‌شوند — نه تنها ابزار تبلیغی بلکه محصولی جدی که برندها در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. (cosmeticsbusiness.com)
  2. تمرکز بر تنوع و ارزش بیشتر
    برندها برای رقابت، ترکیبی از محصولات گوناگون (پوست، مو، انواع مراقبتی) را در این تقویم‌ها می‌گذارند تا طیف بیشتری از مشتریان را جذب کنند. (cosmeticsbusiness.com)
    معمولاً ارزش کالاهای داخل تقویم (اگر به‌صورت تکی خریداری شوند) بسیار بالاتر از قیمت تقویم است — یعنی “ارزش افزوده” برای خریدار. (cosmeticsbusiness.com)
  3. تاثیر رسانه‌های اجتماعی در فروش و محبوبیت
    در گزارش آمده است که در پلتفرم‌هایی مثل TikTok Shop UK، نیمی از مهم‌ترین ۵۰ محصول زیبایی در زمان بلک فرایدی، مجموعه‌های هدیه یا تقویم بوده‌اند. (cosmeticsbusiness.com)
    به عبارت دیگر، این کالاها نه فقط از نظر محتوا بلکه از نظر بازاریابی دیجیتال اهمیت بالایی دارند.
  4. لیست انتخابی از بهترین گزینه‌ها
    گزارش فهرستی از ۲۰ تقویم آرایشی برتر ۲۰۲۵ ارائه کرده است که شامل برندهای مختلف در سطح لوکس، متوسط و ترکیبی است. (cosmeticsbusiness.com)
    برندهایی مثل Elemis یا Jo Loves هم اشاره شده‌اند به عنوان نام‌هایی که در این انتخاب‌ها دیده می‌شوند. (cosmeticsbusiness.com)
  5. محدودیت دسترسی و استراتژی پیش‌فروش
    بسیاری از این تقویم‌ها زود پیش‌فروش می‌شوند یا به سرعت به اتمام موجودی می‌رسند. (TheIndustry.beauty)
    برای مثال، Harrods و Space NK از جمله برندهایی هستند که تقویم‌شان سریع به فروش رفته است. (Really Ree)

منبع خبر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *